het ligt blijkbaar niet aan mij!

He meiden,

Ik heb eind oktober een miskraam gehad en ben nog niet ongesteld.
Voel me ook zwanger. Zere borsten, heel moe en opgezette buik. Ook heb ik ook twee weken last van ongikrampjes en stinkt mijn urine meer dan normaal.
Dit had ik ook toen ik zwanger was....het kan natuurlijk dat schijn bedriegt, maar het zou zo leuk zijn!

Testen heeft geen zin, ik zou pas ongeveer 2 weken geleden bevrucht zijn, dus iik wacht nog even!

Liefs

Hoi Miekje,
na het lezen van je verhaaltje begrijp ik eigenlijk niet zo goed wat je bedoelt met je onderwerkp "het ligt blijkbaar niet aan mij"?
Ik vind het heel naar voor je dat je een MK hebt gehad, ik kan er aan alle kanten over mee praten en ik denk zelfs dat we een beetje in hetzelfde schuitje zitten. Ik heb eind okt ook een mk gehad (de 2e) en ben op 3 nov gecurreteerd. Dat is inmiddels dus ruim 5 weken geleden. Bij mij momenteel nog geen spoortje aanleiding voor een ongi. Had wel van de week weer wat symptonen van zwangerschap, net als de laatste keer, ik snap er daarom nog even helemaal niets van. Maar goed, kheb ook geen idee hoelang het HCG hormoon na een crretage nog in je lijf zit, dus testen vind ik nog te vroeg.
Het is raar he als je eigenlijk niet zo goed weet waar je aan toe bent, je lichaam lijkt soms zelfs een loopje met je te nemen. Maar ja, we moeten dus nog even afwachten en maa rhopen dat het toch echt een keertje gaat lukken. Ik duim voor je!
Sandra

Hi,

Ik bedoelde ermee dat meer mensen na een miskraam sterk het gevoel hebben dat ze zwanger zijn, terwijl dit niet zo is. (veel verhalen over gelezen op forum)

Jij ook succes! Ik ben inmiddels ongesteld. Nu tweede dag is bijna over maar de 1ste 1,5 dag was super heftig..kon niet slapen van de pijn en kwamen ook stolsels mee.

Groetjes Miekje

Hoi hoi,
oke dan, ik begreep al niet zo goed wat je ermee bedoelde, maar het kwartje valt nu! Weet je wat ik soms ook wel denk, dat vrouwen gewoon zo graag zwanger willen worden en het dan ook lijkt of ze zwanger zijn, terwijl dat dus niet is. Ik heb mezelf ook wel eens betrapt op het willen, het echte willen! Maar niets is vanzelfsprekend, daar kunnen we ondertussen over mee praten. Ik ben er nu van overtuigd dat je beter rustig aan kan doen en er niet teveel mee bezig moet zijn, dan komt het vast allemaal goed?!
Ik ben nog steeds niet ongi en nog nergens een klein spoortje te bekennen hiervan. Ik heb met de  HA afgesproken (was daar voor iets anders, maar hij vroeg er zelf naar)  nog 2 weekjes te wachten en dan maar es te testen en dan zien we wel weer verder. Volgens de HA moet het hormoon nu toch wel uit mijn lijf zijn, dus ik probeer maar rustig af te wachten!
Jij succes met klussen he en je weet, het gaat vast goed komen, de vraag is alleen wanneer, maar dat weet niemand!
Groetjes,
Sandra

Terug
Bovenaan