het lijkt wel of iedereen weg is

A

Anoniem

Guest
Ik ben een tijdje niet hier geweest. maar het lijkt wel of iedereen weg is. er word niet meer zoveel gekletst. zit iedereen in een dipje..

Ik moet morgen naar de gyn ik zit nu op 56 dagen. erg lang dus heb zelf pco. maar was toch al een heletijd regelmatig. ook al een paar keer gestest maar niks hoor 1x een heel licht streepje maar daana niks meer. nou kan het dus zijn dat dat mijn eisprong was zij de gyn ja wist ik veel. maar nu dus nog niet ongi. ben benieuwd wat ze morgen gaan doen we zijn allebij al getest, dus dat hoeft niet meer.

maar wie heeft er zin om gezellig te kletsen over van alles en nog wat.

WANDT HET IS ZO STIL HIER.

groetjes sherina

Hoi,

Ik lees hier ook al een tijdje mee, maar het zijn volgens mij allemaal groepjes geworden, helaas.
Toen ik voor de eerste keer zwanger wilde worden was het inderdaad een heel gezellig forum. Nu ben ik terug want wij zijn nu aan het proberen om een tweede wondertje te krijgen en het leek mij ook weer zo gezellig om met lotgenootjes te kletsen.

Wij zitten nu in ronde twee en als het goed is heb ik dit weekend mijn eisprong, dus we zullen weer zien.

Tot spreeks liefs Trotsemams

hoi sharine.
Ik ben hier ook al een tijdje,en zie ook veel bekende namen niet meer,ik dachr van de week nog,ze zijn allemaal al zwanger,wat heel gelukkig is voor al die meiden,maar er blijft maar een klein groepje over.
Ik weet niet of je mij herkent ik jouw wel uit het verleden.
Ik heb in juni een miskraa gehad,en nog steeds niet op nieuw zwanger.
Ik loop nu bij de gyneacoloog,ivm mijn leeftijd (37) diabetus,en waarschijnlijk geen goede eisprong.
Gisteren bloed geprikt om progesteron waarde te bepalen.
En hoe staat het er bij jouw voor??

liefs mexx-ann

Er is een hele groep over gegaan naar een nieuw forum

www.jereno.nl, onderaan de pagina staat de link. Misschien vinden jullie daar een hoop meiden terug.

groetjes linda

Terug
Bovenaan