het lijstjes-idee werkt!!

Hoi girls,

Ik zie dat dit lijstjes-idee wel aanslaat he???
Goed man! Ik zal ff de mijne wat aanpassen, eigenlijk ben ik sinds juni 2003 gestopt met de prikpil maar ik reken vanaf oktober want sinds toen werd ik ongesteld.

Ik wil ook nog reageren om mijn berichtje van dinsdag...
Gelukkig begrijpt mijn man het wel, hij heeft het er natuurlijk moeilijk mee want hij ziet dat ik ongelukkig ben en hij wilt me ook gelukkig maken, maar helaas heeft hij dat niet in de hand en daar baalt hij ook om. Hij is blij dat ik niet sjago ben door hem of onze relatie maar door hormonen!!! hahha

He kimpansee ben je nou zwanger?? Want je had toch een test gedaan en die toonde heel lichtjes een streep aan? Op je verjaardag was NOD toch, is dat al geweest?

Ik moet wel zeggen dat ik veel meiden zie die jonger zijn dan ik ben!! Niet dat ik dat erg vind hoor maar ik vind het erg dat die ook zo lang (of zelfs langer) bezig dan ik!!! Worden jullie ook zo gek van dat iedereen zegt "oh je bent nog jong, dus maak je niet druk", nou zo zie ik het echt niet! Ik zie nu gewoon dat ik geen of moeilijker kinderen kan krijgen of je nou jong of oud ben...

Maar in iedergeval ik spreek jullie morgen weer (op werk natuurlijk) en ik ga zeker SNEL een computer kopen want ik denk de hele tijd aan jullie, erg he..
:)

dikke KUS
MoMo

Luna, 30 jaar, bezig sinds maart 2003
Joan, 31 jaar, bezig sinds mei 2002
Gonnie, 34 jaar, bezig sinds mei 2002
Suus, 34 jaar, bezig sinds 3 jaar
MoMo, 25 jaar, bezig sinds oktober 2003
Molly, 29 jaar, bezig sinds februari 2003
Janna Nienke, 27 jaar, bezig sinds augustus 2003
Moi, 30 jaar, bezig sinds jan 2004
Pluk,29 jaar, bezig sinds aug.2002
Anne, 34 jaar, bezig sinds maart 2003
Di, 35 jaar, bezig sinds april 2003
Ang, 22 jaar, bezig sinds febr 2003
Winnie, 37 jaar, bezig sinds dec 2002
Kimpansee, 26 jaar, bezig sinds aug 2003
Inge,30 jaar bezig sinds februari 2003
Adren, 34 jaar, bezig sinds mei 2003
lydia 23 jaar,bezig sinds nov.2001
merle, 27 jaar, bezig sinds april 2003
Marieke, 37 jaar, bezig sinds februari 2003, miskraam maart 2004
Lis, 33 jaar, bezig sinds mei 2002
Brigitte, 31, bezig sinds juli '03

Hoi MoMo,

Werkt inderdaad goed hoor je lijstje idee, wilde al voor mezelf van alles bij gaan houden, maar dit s veel handiger.

Snap wel dat je gefrustreerd bent als mensen zeggen dat je nog jong genoeg bent, is natuurlijk onzin he, want je wens is net zo groot alleen is het biologisch gezien natuurlijk wel waar. Of je 25 of 35 bent is wel echt een verschil. Zeker als je bijv. na dokteren etc. geen kinderen kunt krijgen en je zou nog willen adopteren. Daar is nl. wel een maximum leeftijd aan verbonden enzo en als je dan al eind 30 bent kan het zijn dat je daar ook niet meer voor in aanmerking komt.

Snap je wel hoor, als ik zie dat lydia, 23 jaar als vanaf nov. 2001 bezig is vindt ik dat wel heeeeeeel lang maar denk dan toch.... ach 23..... klopt niet hoor, ruim 2 jaar en 8 maanden is gewoon vreselijk lang hoe oud je ook bent.

Maar...... wat is de kans dat we hier over 2 tot 3 jaar allemaal nog schrijven???? Heel klein toch... of niet!

He, heel veel succes hoor en laat je niet gek maken door je hormonen, wordt wel beter!
Enne gewoon met je man praten hoor, elke keer aangeven dat het niet van jou komt, bij mij heeft dat goed geholpen. Heb ook heeeeeeel veeeeeel gehuild toen ik net aan de clomid was, gewoon van alle tegenslag, het is toch ook niet niks, ook voor de mannen niet. Ze zullen het niet gauw zeggen maar mijn man is af en toe best verdrietig, dan moeten ze van ons in ieder geval wel horen dat als we sjachie zijn dat het van de HORMONEN komt en helemaal niet van hun. Ik zei tegen mijn man: als jij er niet was en niet zo lief voor me was, was het nog veeeel erger!!!
Dat hielp!

Sterkte ermee enne.... nou maar hopen dat het bij 1 maandje slikken blijft he!

Liefs,
Joan

Thanx Joan....
Ik heb gewoon geen woorden hiervoor (positief bedoel ik dan he)....

Jullie hebben echt een warm hart allemaal en zeker weten dat we over 2 jaar hier niet meer zitten maar dan bij de dreumesforum!!!!
:)

xxx
MoMo

Terug
Bovenaan