Het loopt er elke keer uit

Hallo dames

Een paar dagen niet gekeken en dan moet je toch wel veel bijlezen. Meestal schrijf ik alleen maar om even mijn hart te luchten of reageer op de berichtjes van jullie. Maar deze keer toch een vraag. Wij zijn nu negen maand bezig. de eerste maanden waren meer zo van als we zin hebben dan gaan we klussen. Nu is dat toch wel anders geworden.Zit nu in de periode van mijn vruchtbaarste dagen, dus er moet flink worden geklust. Maar elke keer als we klaar zijn met klussen dan loopt er elke keer toch ook weer heel veel sperma uit. Hebben meer vrouwen daar last van? Ik weet wel dat er ook maar eentje nodig is om zwanger te worden, maar toch.Ook omdat we toch al een tijdje bezig zijn. Ik vraag me af of het dan wel tijd genoeg heeft om naar binnen te komen. Misschien wat een rare vraag, maar ik zit er gewoon mee.
Veel mensen uit mijn omgeving zijn ook bezig om zwanger te worden, maar daar vraag je zoiets toch niet zo makkelijk. Ik hoop dat iemand mij hier iets meer over kan vertellen. Nou maar afwachten en verder klussen. Iedereen een prettig weekend toegewenst en veel succes.

Liefs Janna Nienke
 
Hoi Janna Nienke,
Ook lekker een paar dagen vrij? Het geeft niks als er "veel" uitloopt, er komt echt wel genoeg in! Wat wel helpt is met een kussen onder je kont te gaan liggen, dan heb je de zwaartekracht mee, zeg maar.
Liefs Kiki

P.S. Weet jij al welke groep je volgend jaar krijgt? Ik hou mijn groep 3/4 en mag 2 ochtenden gaan RT-en in de (4) groepen 3/4! Ben ik ontzettend blij mee!
 
Hoi,

Bij mij loopt er ook altijd veel uit. Zijn 20 mnd bezig en lopen bij de gyn. Heb het daar gevraagd maar het schijnt normaal te zijn dat er veel uit loopt. Het is wellicht inderdaad goed om even je benen een paar minuutjes in de lucht te doen of je kont op een kussen te leggen.

Succes,

Groeten Nickey
 
Hoi meis,

Ik sluit me aan bij alle vorige reacties. De kussen-truc wordt door veel vrouwen (waaronder mijzelf) toegepast. Blijf dus na de sex nog even 2 minuten met een kussen onder je billen liggen. Je moet je daarna wel gaan schoonmaken uiteraard om infecties te voorkomen. Succes!!

Groetjes Frederique
 
Terug
Bovenaan