het lukt maar niet en bij iedreen om me heen wel!

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal,mn man is getrouwed in hetzelfde jaar als zn broers,je zou denken leuk maaar nu is het zover dat wij heel graag kids willen maar het lukt niet,ja en wat denk je de andere zijn zwanger en ik niet terwijl ik zooo graag nog een wil ik heb al een dochtertje,van een ander en ben daarna weer zwanger geweest maar de tweede heb ik weg laten halen omdat mn relatie niet goed was,ik ben nu hertrouwed en normaal was ik altijd in hetzelfde maand zwanger maar nuu????ik ben ouder en ik ben ook ziek maar dolgelukkig met mn man en het wilt maar niet lukken pffff,ik ben naar de dokter geweest ben doorverwezen naar gynocoloog en die stuurt me weer naar huis en mag in juni terugkomen?waarom wordt je niet serieuz genomen bij die arts?hebben jullie dat ook?

hoi wijfie je bent er teveel mee bezig denk ik heb je al geprobeerd meteen sex hebben naar je menstuatie werkte bij mijn echt heel goed zo heb ik het gedaan en dan om de anderste dag   probeer het is en laat wat weten ik heb ook een zoon   van 2.5 en eentje op komst van 14 weken laat wel wat weten he
 groetjes succes

Terug
Bovenaan