het lukt maar niet

Hallo
ik zal me even voorstellen. Ik ben 22 jaar en wij zijn nu bijna 1,5 jaar bezig en we hebben van alles al geprobeerd. Ik word er best wel een beetje noe van en heb het er ook wel moeilijk mee. Vooral nu er op mijn werk verschillende meiden zomaar zwanger worden. Kennne jullie dit gevoel ook?

liefs sonja

Lieve Sonja,

Ik weet precies hoe jij je voelt, meid.
Wij zijn nu bijna 1 jaar bezig, maar helaas ook nog zonder resultaat. Ik zit nu ook even in een rotperiode. Kan er even niet zo goed mee omgaan.
Bij mij op het werk zijn er ook diverse collega's zwanger of net bevallen. Vind ik ook allemaal erg moeilijk. Ik gun het iedereen van harte, maar ik wil zelf ook zoooooo graag. Ik heb nu ook besloten om maar eens een afspraak met de huisarts te maken. Misschien dat hij mij een beetje gerust kan stellen.

Liefs Claudine

ik ben 26 jaar en wij zijn vanaf dec.bezig om zwanger te raken...ik heb nu wel gemerkt dat het helemaal niet zo vanzelf sprekend is dat het meteen gaat lukken.
in m'n omgeving worden allemaal baby;s geboren of ik hoor dat er mensen weer zwanger zijn,en ben ook best jarlours.
volg wk zou ik weer ongesteld moeten worden,ik ben zo nieuwschierig...hopelijk is het dit x raak.
ik heb zo'n gevoel van wel het dit x hele gevoelige borsten en ben een paar x misselijk geweest...misschien is het ook allemaal toeval,nog maar ff een wkje in spanning afwachten.

Lieve Sonja,
ik weet echt precies wat je bedoeld. Ik was ook anderhalf jaar bezig en overal in mijn omgeving werden inderdaad mensen zwanger, hingen roze of blauwe ballonnen buiten. Na allerlei onderzoeken bij de gyn. bleek dat we weinig kans hadden zwanger te worden. We werden het toch, maar helaas ging het mis. Maar het kán dus wel! Hou de moed erin meid, en ga een keer langs de gyn om dingen uit te sluiten!
Succes!

Hoi Sonja,

Ik weet precies wat je meemaakt nu. Wij zijn ook al ruim 1,5 jaar bezig. Wel heb ik al een miskraam gehad. Ik hoop dat je dat niet zult meemaken. Dat is echt moeilijk en vooral als er dan mensen zomaar zwanger worden om je heen. Ik heb morgen een afspraak bij de voortplantingspoli om alles te gaan onderzoeken. Ik zou zeggen bel je huisarts op en laat het onderzoeken! Dan weet je tenminste waar je aan toe bent. Veel sucses!

Terug
Bovenaan