het lukt me allemaal niet met die nieuwe msn

Toen ik de afgelopen week las van die nieuwe msn groep dacht ik leuk dat ga ik ook gauw doen!!
Maar echt alles loppt in de soep lijkt het wel.
Bij het aanmelden is alles fout gegaan en u zijn er gegevens van mij en mijn man aan elkaar gelinkt en is het niet mogelijk om in te loggen (volgens mij logt hij nooit goed uit).
Ik heb inmiddels deze gegevens verwijderd, en geprobeerd om opnieuw me aan te melden maar er blijft maar iets fout gaan, hij zegt dat hij het e-mail adres al kent.
De enige oplossing die ik nu nog zie is een apart e-mailadres aanmaken om bij de groep te kunnen komen. Als het dan weer dreigt mis te gaan dan geef ik het op en blijf ik hier kletsen tot het oktober forum wordt verwijderd of er misschien een tweede kleintje komt (voordat er allerlei tumult ontstaat nee ik ben nog niet zwanger, eerst maar eens helemaal ontzwangeren).
Ik ben benieuwd hoe het de rest vergaat met aanmelden bij de msn-groep.

Groetjes Bloem 25 (die ook graag bij de msn groep wil)

Wat vervelend Bloem! Kan me voorstellen dat je er van baalt. Ik weet ook echt niet wat er mis is, want ik heb er nog nooit geen enkel probleem mee gehad. Ik denk dat als je een nieuwe account aanmaakt het vast moet lukken!

Welke naam heb je eerder gebruikt om aan te melden, want dan verwijder ik deze naam?

Hopelijk tot gauw, want het is er erg gezellig!

Liefs Es

quote: Bloemetjess reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-03-2007 20:00:11'));

Wat vervelend Bloem! Kan me voorstellen dat je er van baalt. Ik weet ook echt niet wat er mis is, want ik heb er nog nooit geen enkel probleem mee gehad. Ik denk dat als je een nieuwe account aanmaakt het vast moet lukken!

Welke naam heb je eerder gebruikt om aan te melden, want dan verwijder ik deze naam?

Hopelijk tot gauw, want het is er erg gezellig!

Liefs Es

Sta nu aangemeld met de naam Bijoei76 op e-mailadres bvharen@hotmail.com
ik denk dat ik maar een apart e-mailadres aan maak dus tot gauw!!

Groetjes Bloem 25

ik kon er ook steeds niet op komen. ik kreeg eerst automatisch berichtjes in mijn postvak, toen ik dat uit had gezet kon ik ineens weer erop komen. is misschien wel toeval, maar het werkt nog steeds!

liefs cis

Terug
Bovenaan