Het lukt me niet....

Ik ben nu 9,3 week zwanger van de tweede.... En het lukt me niet om helemaal te stoppen met roken.... Ik ben de hele dag bloed-chagerijnig, mijn lontje is zo kort dat je maar naar me hoeft te wijzen en ik ontplof, ik slaap niet 's nachts en kan niet normaal naar de wc..... Oh ja, en niet te vergeten het snaaien! Als ik een paar keer op een dag een paar trekjes neem ben ik rustig en gaat de rest ook goed..... Ik hoop dat het snel minder wordt en ik zonder kan...
 
kop op he !
Zet 'm op - ik denk dat je het wel kan. Denk niet te snel dat je het niet kan want dan lukt het niet. Geloof in jezelf.
Beter iets snaaien dan roken toch ?
Snaaien is minder erg en als je eenmaal af bent van de sigaretten dan zal het snaaien ook wel minder worden. Je hoeft nu toch niet aan de lijn te doen toch ?
ALs je je erg stoort aan het snaaien - zorg ervoor dat je dan verantwoorde dingen in huis hebt die je toch lekker vindt. Tomaatjes, komkommer, rijstwafels, chips met minder vet drop zonder suiker etc etc
geloof in jezelf je kan het echt wel !
 
ik vond het ook verschrikkelijk moeilijk, ik ben nu 40weken en 3 dagen en ik verlang naar een sigaret.
in de eerste weken lukte mij het ook niet.
de mensen zagen toch niet aan mij dat ik zwanger was, dus ik rookte gewoon door.
pas toen ik echt een buikje kreeg, ben ik gestopt.
daar ben ik nu wel blij om.
veel sterkte en succes ermee
 
Ik ben gelijk gestopt toen ik zwanger raakte van mijn 1e kindje en dat is nu 6 jaar geleden. Nog steeds heb ik niet gerookt en dat bevalt me prima. Ik rookte toen een heel pakje per dag. Het was heel moeilijk, maar in mijn achterhoofd had ik alleen maar dat ik er wel een gezond kindje voor terug zou krijgen. Ik had wel het geluk dat mijn man niet rookt. Dus dat maakte het ook nog makkelijker. Succes en sterkte. Kom op je kan het wel. (kijk maar naar mij)
 
Hoi goed dat je het probeert sommige roken stug door en eigenlijk als je bedenkt wat het met je kindje doet... Ik 7,5 jaar geleden rookte ook en toen een vriendin me uitlegte wat het met me kindje deed ben ik vrij snel gestopt. Om jezelf te motiveren kun je genoeg daarover opzoeken op internet.
http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/verslaving/48404-roken-tijdens-zwangerschap-voor-baby-erg-gevaarlijk.html

Roken lijkt zo gewoon, maar als je kindje geboren is ga je het ook geen giftige stoffen toebrengen terwijl je dat met roken wel doet. Tijdje geleden stak ik me hoofd in een kinderwagen met een pasgeborgen babytje erin en de rookstank kwam me tegemoed dat is toch jammer. We willen allemaal het beste voor ons kindje toch. Je wast en smeert het is met zwitsel en dan die stank eromheen....

Hopelijk vind je me niet te hard. Zo is het niet bedoelt. Ik weet zelf hoe moeilijk het is. Zoals ik zeg heel goed dat je wilt stoppen en je kan het echt!

Sucses!!!!!!
 
Met alle respect: ik begrijp je niet.
Google eens op de mogelijke gevolgen voor je kind, wanneer je rookt/doorgaat met roken.
Wellicht maakt dat het makkelijker voor je om te stoppen....
Je zult je zelf voor je kop slaan, wanneer je kindje hier op wat voor manier dan ook de dupe van zal worden.
Je kind heeft geen keuze, ligt in jouw handen!
 
Terug
Bovenaan