het lukt niet!!

A

Anoniem

Guest
hoi,

Misschien hoor ik hier niet maar ik zit wel een beetje in hetzelfde schuitje.
Ik mag me gelukkig prijzen dat ik een pracht van een zoon heb nu 2 1/2 jr maar ik wil en dat is mijn allergrootste wens heel graag een broertje of een zusje voor hem.
Nu zijn we al bijna 1 1/2 jaar verder en het lijkt niet te lukken jammer genoeg.
Mijn grootste probleem is dat ik voor dat ik zwanger werd van mijn zoon een bbz ( buitenbaarmoederlijke zwangerschap) heb gehad en daarbij een eileider ben kwijt geraakt.

Heeft iemand hier ervaring meer en misschien kan iemand mij tips geven die zijn van harte welkom.

groetjes angelica

Hoi Angelica,

Ik ben zwanger geworden met 1 eierstok.
Toen ik zwanger was werd er bij mij een grote cyste gevonden en die is er toen ik 18 weken zwanger was uitgehaald. Bij de operatie bleek dat van mijn linkereierstok en eileider niets meer over was door de cyste. Ik ben dus met 1 eierstok zwanger geworden. Ik voel ook iedere maand mijn eisprong en voel hem altijd rechts. Dat was me wel al opgevallen.
De gynaecoloog zei tegen mij dat de overgebleven eierstok de taak overneemt. Misschien is er dus bij jou wel iets anders aan de hand.
Ben je nog niet bij de gynaecoloog geweest?

Wij zijn nu ook  aan het proberen voor een tweede kindje. Ik moet ook maar afwachten of het nog lukt na de operatie enzo.  
Veel sterkte, ik zal voor je duimen!!  

Terug
Bovenaan