het lukt niet

hello iedereen,

Ik ben jessy 22 jaar en wij proberen vanaf augustus 2004 zwanger te worden in mei gestopt met de pil en het duurt zo lang.. elke maand die hoop.. heel veel succes iedreeen en als iemand nog tips heeft??

Persoonlijk denk ik dat je op dit moment echt nog niet hoeft te wanhopen. Ik kan me voorstellen dat je baalt als je weer ongesteld wordt maar ik zou absoluut niet gaan wanhopen na een half jaar. Veel succes in ieder geval.

He Jessy,

Ik begrijp het wel hoor. Elke maand wachten is gewoon één maand teveel. Maak je geen zorgen, en tips; op het forum kan je lezen wat anderen doen als er achter komen wanneer je eisprong is (met temperaturen) bv. Soms wordt op dit forum door een anoniem persoon een beetje vreemd gereageerd, maar trek je er nix van aan.
Veel succes, Annemarie

he jessy ik zie dat er nog een naamgenoot is hierboven haha maar dat terzijde ik ben 23 en al bijna 3 jaar bezig maar ik kan je vertellen heb gewoon geduld en probeer je ergens anders op te richten dat helpt beter ik weet dat t moeilijk is want dat vind ik zelf ook hoor maar probeer dat eens en ik hoop dat t je snel lukt dikke kus annemarie

Hallo Jessy,
Ik ben het met Annemarie eens. Je moet geduld hebben, het zal heus wel een keer komen spontaan en anders zijn er nog zat manieren om de natuur een beetje op weg te helpen.
Begin eens met themeraturen. Dan weet je wanneer je je eisprong hebt. En mocht je naar de huisarts gaan en doorverwezen worden naar een Gynaecoloog met de tijd. Vragen ze je eerst een paar maanden te themperaturen. En dan loop jij dus al een stapje voor

Succes meid en hopelijk ga je mij niet achterna (bijna 3 jaar bezig inmiddels)

Terug
Bovenaan