A
Anoniem
Guest
Hallo dames,
Mjn partner en ik willen graag een kindje.
We zijn al een tijd bezig, maar het lukt niet, wat we ook proberen.
ik heb bijna en jaar de prikpil gehad.
afgelopen september moest ik een nieuwe,want ik had weer kans op zwanger raken. ik heb die prikpil niet genomen, omdat wij een kindje willen.
maar de probleem is: sinds september heb ik geen menstuatie meer gehad.. ook niet een klein beetje.
de HA zegt dat er niks aan de hand is, en wilt mij niet verder helpen helaas.
ik ben ten einde raad, waarom lukt het niet, en waarom stelt mijn menstuatie het zo lang uit?
ik ben wel erg moe de laatste tijd, en mijn borsten zijn pijnlijker, en ben regelmatig misselijk, en heb vreselijke eetbuien, maar ik heb meerdere malen een test gedaan, maar was allemaal negatief.
iemand hier ervaring mee of iemand tips?
ik ontvang het graag.
alvast bedankt.
liefs patricia.
Mjn partner en ik willen graag een kindje.
We zijn al een tijd bezig, maar het lukt niet, wat we ook proberen.
ik heb bijna en jaar de prikpil gehad.
afgelopen september moest ik een nieuwe,want ik had weer kans op zwanger raken. ik heb die prikpil niet genomen, omdat wij een kindje willen.
maar de probleem is: sinds september heb ik geen menstuatie meer gehad.. ook niet een klein beetje.
de HA zegt dat er niks aan de hand is, en wilt mij niet verder helpen helaas.
ik ben ten einde raad, waarom lukt het niet, en waarom stelt mijn menstuatie het zo lang uit?
ik ben wel erg moe de laatste tijd, en mijn borsten zijn pijnlijker, en ben regelmatig misselijk, en heb vreselijke eetbuien, maar ik heb meerdere malen een test gedaan, maar was allemaal negatief.
iemand hier ervaring mee of iemand tips?
ik ontvang het graag.
alvast bedankt.
liefs patricia.