Het mag helaas niet zo zijn... op naar ronde 10!

A

Anoniem

Guest
Hey girls..

Ik ben vandaag toch ongi geworden.. zo vaag allemaal dat het elke maand anders is.. zo heb ik tijden achtereen last van pms, en zo heb ik daar de laatstemaanden veel minder last van gehad en deze maand helemaal niet... heb het gevoel dat ik mun eigen lichaam niet meer ken ineens... Ergens in mun achterhoofd heb ik de moed al een beetje opgegeven maar we gaan door naar ronde tien!

Liefs Bats... 36 jaar
Ronde 10, vierde kindje

He Bats, balen joh!
Ik vind het wel gezellig dat je weer mee gaat naar de volgende ronde, maar ik kan me voorstellen dat je daar zelf heeeeeeel ander over denkt.

Kop op meid. De volgende ronde is het raak!

Liefs, TeHa

hee wat jammer joh!

ik ben vandaag ook ongi geworden! ik ga nu naar ronde 5!

we hopen dat het volgende maand raak is!

groetjes Wilma

Hey jah...

Het komt zoals het komt en daar kunnen wij simpele mensen nou eenmaal niets aan doen... Ik note vrolijk door hoor.. en hoop dat we dat daar straks met zun allen mee door kunnen  gaan op het zwanger forum..

liefs en bedankt... Bats

Hallo allemaal,

voor het eerst op de site vandaag...
Vandaag ook ongi geworden. Wij gaan op naar ronde 3..

Hoi Batsertje

Jammer dat het nog niet raak was. Je krijgt waarschijnlijk gewoon ook zo'n eigenwijs kind dat op zijn of haar eigen tijd komt.

Ik vind het ook zo opvallend dat m'n lichaam momenteel elke keer anders op een naderende NOD reageert. Maar ik denk dat het er alles mee te maken heeft dat ik het goed in de gaten houd. Als je heel bewust met je lichaam bezig bent (zoals ik tóch doe nu) heeft dat ongetwijfeld invloed op wat er in mijn lichaam gebeurt.
Misschien is het met PMS wel zo dat ik mezelf onbewust niet toesta om bijvoorbeeld een pesthumeur te krijgen want dat zou betekenen dat mijn duivels er aan komen. En dat wil ik natuurlijk niet.

Een mens zit raar in elkaar

Terug
Bovenaan