het mag van mij nu wel..

A

Anoniem

Guest
hoi..

ik ben nu bijna 25 wkn zwanger en ben het zat..
kleren zitten niet lekker,
word met de week geirriteerder..
borsten zijn 3 maten gegroeit..!!
slapen gaat klote..
werken word zwaarder en zwaarder..(horeca)
vind het erg dat ik het zeg maar heb er genoeg van...

gr tanja
24 wkn en 5 dagen

Hoi Tanja,

Iedereen heeft wel eens het  gevoel  dat het allemaal tegenzit. Daarom zijn we hier om elkaar te steunen!  Je lichaam veranderd, je wordt zwaarder en zwaarder, de emoties kunnen met je op de loop gaan en soms heb je werkelijk het gevoel  alsof je met je ziel onder je armen  rondloopt.  Maar meid... probeer positief te blijven denken, want er zal nog heel wat op je af komen! Je moet immers nog ca. 16 weken  en in die tijd zal je lichaam nog heel veel meer veranderingen doormaken. Ik wil je niet ontmoedigen, maar de laatste loodjes, die zijn pas echt zwaar ! Probeer  te genieten van je zwangerschap, hoe moeilijk dat ook is  op sommige momenten. En als je het even niet meer ziet zitten, denk dan aan je  kleine  hummeltje dat je  binnen afzienbare tijd in je armen hebt en hopelijk geeft  je dat een beter gevoel!

Groetjes,  Yasmina (38w3d)

Hoi,

Ik vond zwanger zijn ook niet zo leuk. Al die ongemakken en zo... Maar kijk toch maar uit met wat je wenst hoor! Mijn zoontje werd met 34 weken geboren, en dat was toch helemaal niet leuk. Gelukkig bleef mijn dochter zitten tot 37 weken. Die laatste 3 weken met haar waren de fijnste van allebei mijn zwangerscahppen samen, ook al had ik enorm last van bekkeninstabiliteit.
Ik weet dat het voor veel vrouwen heel normaal is om te hopen 'dat hij er nu maar uitkomt', maar begrijpen kan ik het niet. Geloof me, als dat je eenmaal overkomen is, zal je het nooit meer zeggen! Dus hoop niet te hard dat je hummeltje er met 25 weken al uit wil, je weet maar nooit... En ik denk dat het erg naïef is om te denken dat je het dan gemakkelijker zult hebben dan nu hij nog lekker in je buik zit.
Kom op meid, nog een weekje of 15 en dan heb je je schatje in je armen! Je bent al over de helft, en kan nu gaan aftellen. Geniet van de rest van je zwangerschap, want voor je het weet is het allemaal voorbij. En dan kijk je misschien met heimwee terug...

Groetjes,
Marian

Hoi Tanja,

Je zit gewoon even in een dipje, geeft niets heb ik ook weleens, maar kijk uit met wat je wenst..........
Ik ben nu 28 weken zwanger en heb al een zoontje van bijna 4 jaar en vind het soms best pittig en zwaar, ik vrolijk me dan lekker zelf op door een leuk boek te kopen of lekker overal bloemen in huis neerzetten, naar de kapper te gaan, nieuwe kleren te kopen  ... gewoon genieten van het leven.......

Hou vol meis... groetjes, Angel

Hoi Tanja,

Herken je dip wel; hoort misschien een beetje bij 25 weken? Dat is zo de periode dat het ineens wat zwaarder wordt, je lichaam moet wennen, jij moet wennen aan de buik en dat alles niet meer zo makkelijk gaat...

Had dat ook (zonder wens dat het maar moest komen trouwens, sluit me daarvoor bij de anderen aan) en geloof me, het gaat over! Je lichaam went eraan en bij mij leek het alleen maar makkelijker te worden. En tja, prikkelbaar, dat komt en gaat. Hoort er ook een beetje bij.

Nog even doorzetten,  het lijkt nog een lange tijd  maar vliegt echt voorbij!

groetjes, Marnie (37+6)  

Terug
Bovenaan