het mocht maar kort duren..

De afgelopen 2 weken heb ik twee berichtjes (niet onder mijn eigen naam) op het forum geplaatst,waarin ik mijn twijfels en zorgen over mijn zwangerschap(sverschijnselen) met jullie wilde delen in de hoop gerustgesteld te worden dat alles goed zou zijn. Gelukkig deden jullie dat ook, maar helaas, mijn voorgevoel was meer dan zomaar doemdenken...
Gisteren, na een zwangerschap van zes weken ging het mis. Na anderhalf jaar proberen, een kijkoperatie eind juli waarbij mijn eileiders zijn doorgespoeld en daarna direct het geluk te hebben zwanger te worden had ik zo gehoopt dat het goed zou gaan. Omdat ik dacht dat we dat na de onzekerheden van het afgelopen jaar wel hadden verdiend. Maar helaas, we zullen nog meer geduld moeten oefenen. Een lichtpuntje is er wel: we weten nu dat het in ieder geval kan. Ik hoop dan ook dat ik me over een paar maandjes met vrolijker nieuws bij jullie kan aansluiten. Bedankt voor jullie reacties op mijn eerdere berichtjes.


liefs,
Peggy
 
Hi Peggy,
Dit is balen zeg!
Heel veel sterke. Probeer het te verwerken samen met je mannetje.

Ik hoop je inderdaad snel weer met goed bericht op het forum te zien.

Heel veel succes.

Liefs Bieb.
 
het is inderdaad niet zo leuk maar probeer je te troosten dat je toch in elk geval zwanger kunt worden!!!! dat is natuurlijk wel heel goed nieuws als je al zo lang bezig bent.
sterkte

gr sandra
 
heel veel sterkte peggy!
het komt allemaal vast wel goed meis.
net wat je zelf al zegt: je weet dat je zwanger kunt worden.
probeer het een beetje langs je te leggen hoe moeilijk dat ook is. dan is misschien de kans groter dat je sneller weer zwanger raakt.

liefs
sandy
 
och jee,wat vreselijk naar voor jullie!! het is zo oneerlijk soms.waarom word iets je gegeven en dat toch weer afgenomen? in iedergeval heel erg veel sterkte en geef de moed niet op!
 
Terug
Bovenaan