Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
hallo
ja ik voel me echt moeder alsof er een knopje is omgegaan zeg maar eerst ben je onbezorgt lang leven de lol en dan dan ben je zwanger opletten met wat je eet enz. enz. supper trots loop je door de straten van het dorp met je dikke mooie buik en dan... dan ga je bevallen ...zwaar ...maar JIJ kan het uitgeput krabbel je langzaam weer overeind en dan is je ventje/meisje er...........al glunderend zit je in je bed en kijk je of zij/hij op je lijkt ook als er snachts gehuil klinkt door de babyfoon vind je het op eens niet erg om gewekt te worden midden in de nacht..........je geeft de borst/fles even een moment tussen jullie twee...........heerlijk voldaan maar vermoeid stap je weer in je bed..........
ja ik ben trots om moeder te mogen zijn ...........trots op mijn presatie (bevallen).........
trots op mijn zoon.........trots op mijn man..............ja dat het zo leuk/mooi enz enz zal zijn had ik niet verwacht ik had verwacht in een depressie te raken omdat ik me aan het einde van mijn zw schap ook al niet zo goed meer voelde maar gelukkig schijnt de zon voor mij en loopt het hier allemaal lekker ja ik ben moeder een trotse moeder
ik ben ook ook helemaal blij. Ik zie mijn vrienden nog, ik werk nog steeds (of eigenlijk... na mijn verlof: weer) full time en ik heb er een pracht van een dochter bij. Mijn leven is in een woord verrijkt!