het moest er ff uit

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Het moet ff van me af kan er gewoon niet van slapen! Ik ben inmiddels 2 weken en 5 dagen overtijd dus afgelopen maandag een zwangerschapstest gedaan en die was positief! Joepie!! Maar wilde voor de zekerheid een 2e test doen! En die was dus negatief!! Verder heb ik steeds van die buikkrampen waar ik niet bepaald vrolijk van word! En dan is het ook nog pasen dus bij de huisarts kan ik niet terecht voor dinsdag morgen! Morgen nog maar een andere test halen en dan maar kijken wat het word.... Ik word hier zo onzeker van...

hoi pien
wat spannend voor je zeg!

mijn eerste test was positief mijn tweede werd het streepje maar heel licht...ik ben naar de huisarts gegaan en was dus fijn 6 weken zwanger...

ga strakjes even de digitale claer bleu test halen die zegt zwanger of niet zwanger dat is een stuk duidelijker

liefs sandra

hoi Pien,
Wanneer heb je die 2e test gedaan? ik neem aan binnen dezelfde week. In principe ben je zwanger als een test posi. aangeeft, want hij reageerrt alleen op hcg en het hcg-hormoon wordt alleen tijdens de zwangerschap aangemaakt. Je kunt dus niet posi. testen als je niet zwanger bent, maar wel nega. testen terwijl je wel zwanger bent. daarnaast heeft het vaak te maken met het merk of het tijdstip. Probeer met hetzelfde merk te testen en dan met ochtendurine, want daar zit in verhouding meer hormoon in.
De krampen willen meestal niets zeggen. Ik had ook een soort ongi-krampen de eerste 6 weken. Dit kan eerder een zwangerschapseigenschap zijn.
Probeer je niet te druk te maken en ga lekker snel die nieuwe test halen.
succes,
                sterretje

Terug
Bovenaan