Het moet niet gekker worden!!!!

ja erg hè?!?!?!
Je zou ze toch iets aandoen haast hè?!?!?!
Pffff verschrikkelijke mensen.
Groetjes happyM.

Wel erg sensatiebelust en eenzijdig geschreven................ maar als er maar een fractie van waar is: wat een  verdrietige situatie waar deze familie inzit.

Susan

Het is inderdaad een eenzijdig verhaal, droevig zeker, wat er van waar is weten we niet en zullen we ook nooit weten. Mijn moeder hart zou dit meisje zo in huis nemen want ieder kind verdient een liefdevolle omgeving. Als dit meisje niet gewenst was bij dit koppel dan is het misschien ook maar beter zo, of niet soms?
Ik hoop van harte dat dit meisje fijne ouders zal vinden die haar zullen respecteren om wie ze is.

Ik vind trouwens de reactie van het land een beetje te ver gaan, iedereen weet hoe ze daar over dochters denken, helaas niet alleen voor Jade.

Trouwens vreemd dat ze geen NL paspoort heeft, ze is toch geadopteerd door een Nederlands paar, dan krijg je toch ook een NL paspoort? Ben er niet zo in thuis hoor, maar ik vind aan dit verhaal toch ook een raar luchtje zitten.

Liefs Nanda

Tis wel weer een telegraaf story, alleen het idee dat het waar zou zijn...dat vind ik écht schandalig!!

Ik vind het een bizar verhaal.....maar ja zo zijn er meer. Ik bedoel weten we al meer of die madeleine? Er gebeuren wel gekkere dingen in de wereld helaas.

Terug
Bovenaan