het moet niet gekker worden!!

Ik vind t heel apart maar goed schijnbaar heb ik een hele snelle dochter haha. Mijn dochter die dinsdag 10 weken is krijgt gewoon al haar eerste tand. Ja ik weet t dat zie je niet aankomen maar goed hij zit er echt. Dat verklaard wel haar vele dunne luiers, rode billen, veel zeveren en haar onrust. Ik dacht eerst dat t een sprongetje was maar er zit dus meer achter. Vind t nog steeds heel apart maar goed ik was snel en mijn man ook. Mijn broer was nog sneller want die had ook voordat ie 3 maanden was al 2 tanden dus ja zij doet m na haha.

Moet dus dinsdag maar ff naar de kruidvat om druppels en een tandenborstel te halen dan kan ze daar op sabbelen met de druppels erop en dan is de tand sneller door hebben wij gezien bij de eerste.

xx

Haha... dat is snel zeg. Hoe kwam je erachter dan? Ja inderdaad goed om te weten wat voor druppels het zijn, altijd handig.

Hoe ik erachter kwam was eigenlijk door mijn moeder. Ik had t er met haar over dat ze zo zeverde en van die dunne luiers enz had dus toen zei mijn moeder dat zer wel eens tanden kon krijgen maar ik goed ik verklaarde haar voor gek omdat ze nog geen 10 weken is haha. Later keek ik in haar mond en ja daar zit ie hoor. Dus ik heb een hele snelle tante haha.
De druppels die ik bedoel heet chamodent (homeopatisch) of dentinox. Maar t is vooral die tandenborstel die door t kauwen/sabbelen zorgt dat t tandje wat sneller/makkelijker doorkomt dat heeft bij de eerste ook gewerkt.

xx

Wow dan heb je zeker een wonderkindje. Dat is echt super snel zeg. Daar denk je niet zo snel aan nee...Hoop dat ze zich snel wat beter voelt door het sabbelen op de tandenborstel!
Liefs

Dat is idd erg snel zeg!! Onze oudste kreeg haar eersteb tandje pas met 10 maanden, dus ik heb nog even haha.

Hier werkte genigel als een trein. Dit is een gel wat je op de pijnlijke plekken smeert en wat meteen verdooft. In combi met een zetpil sliep onze dame weer als een roosje haha!

Liefs ciomama

ach sommigen worden ermee geboren hahaha maar die blijven niet als goed is, deze wel
gefeliciteerd

mara kreeg pas 1e tandje met 11 maand, dus voor alle andere dames: wees niet bang als het nog heeeeel lang duurt hoor!

groetjes sabine

Terug
Bovenaan