het moet wel opschieten nu.!

A

Anoniem

Guest
ey.

geestelijk ben ik er weer helemaal klaar voor.
om dans te maken dan, heb al weer nieuwe nummers en genoeg ideeen, en binnenkort zal ik er toch weer moeten staan.
maar mijn bekken doen nog steeds veel pijn, en mijn rug.
nou en als je nagaat in welke dansen ik les geef is dat niet echt te combineren.
ik weet dat je 6 weken kraamvrouw bent, maar ik hoop toch echt dat het goedkomt.

voor mijn gewonen werk heb ik allen een pc een stoel en een telefoon nodig, en kan langzaam weer beginnen.
maar omdat dansen mijn grootste passie is, en er echt nu een groep van 12 man op me wacht voor ze kunnen beginnen voel ik de druk. en voor zang heb ik ook niet echt goede bekken en rug nodig, maar zou wel fijn zijn allemaal.
ik hoop dat het snel over is.

zijn jullie al herstelt, qua bekken en rug klachten.

xxx martine en sem  

Hey Meisje!

Hier zijn er nooit zulke klachten geweest en ik zou ook zo weer aan het werk willen.. Maar ik werk in de Horeca, loop mee bij feesten en bruiloften, denk dat het nu nog te zwaar is.. Heb nog een paar weekjes verlof!

Als jij je lichamelijk nog niet goed voelt kan ik maar een ding zeggen NIET DOEN!
Ik weet dat er mensen op je wachten maar als je met deze klachten toch gaat dansen word het alleen maar erger..

Een kennis van mij die had ook zulke klachten en is vrij snel weer les gaan geven op volleybal, lekker springen en op de grond vallen, na 2 keer kon ze niet meer lopen..
Zij heeft 5 maanden plat gelegen omdat ze niks meer kon met haar bekken.. Dus wees ajb echt voorzichtig!

x Lies

Terug
Bovenaan