Het mooiste moederdagkado...

...was dat net werd wakkergemaakt door de mooie grote bruine ogen van mijn lieve zoon die naast me in bed lag en me een grote lach schonk toen hij zag dat ik keek!!! Nou doe hij dat elke keer als hij wakker wordt, maar deze keer had iets speciaals, mijn eerste moederdag.
(en natuurlijk het ontbijt op bed van mijn mannetje niet te vergeten!)

fijne dag!
Rosanne

Heerlijk hè, die bewuste lachjes! Een mooier cadeau is er inderdaad niet.. en je krijgt ze nog elke dag ook!

Geniet van je eerste moederdag!

Groetjes,
Dionne

Hey woedel gewelgig hé die lieve lachjes!!!!
Kreeg het ook vandaag samen met papa en kadootjes plus een geweldig ontbijt!!!
Daarna nog 1 kadootje van Jessica ze zat tot aan der nek vol met poep, lekker maar in badje gedaan wat een kleintje kan poepen zeg hihi!!!
Nou allemaal fijne moederdag, maar vandaag was onze eerste moederdag en dat blijven nog lang herrinneren!!!!

Liefs sandy

ik kreeg van onze thom ook een geweldig kado!
na de voeding van half 8 ging hij om 8 uur weer slapen tot half 12!! terwijl hij zich normaal om 10 uur toch alweer meld!! ik heb dus heerlijk uit kunnen slapen!!! kan er weer een week tegenaan denk ik!

super! ik heb ook een mooie lach kado gekregen op moederdag... heerlijk!!!

liefs van SOPHIE
mama van quinty 04-10-2004 en naima 24-11-2007, 32 wkn 1530 gram, was 19-01-2007 uitgerekend

leuk hè, die eerste moederdag, ik realiseerde me die dag eigenlijk pas echt dat ik niet alleen een dochter heb gekregen maar dat ik nu  dus ook iemands moeder ben! Had van Esther een kado gehad dat ze samen met de leidster van de creche voor mij had gemaakt: een tegeltje met 2 voetafdrukjes, zo lief!!!

Anna

Terug
Bovenaan