Het mooiste moment van mijn leven...

Voor de mama's die al eens een bevalling hebben meegemaakt...ik vind het soms zo jammer dat de herinneringen aan deze mooie ervaring vervagen. Ti's nu alweer 1,5 jaar geleden dat mijn meisje werd geboren. De geuren en gevoelens staan me minder scherp voor de geest en zijn met meer moeite op te roepen. Ik zou willen dat ik het gevoel van dat ze voor het eerst op mijn borst werd gelegd nog helemaal warm en nat in n doosje kon vangen en bewaren. Ben soms bang dat die gevoelens helemaal zullen vervagen.
Ik ben misschien een beetje over emo omdat ik nu alweer 12 weken zwanger ben hoor. Ik kijk er ook zo naar uit en hoop dat mooie gevoel nog eens mee te mogen maken.
Hebben anderen dit ook?
 
had je nog aan de verloskundige gevraagd over de antistoffen in je bloed?
dat was jij toch?
Ik ben nu 24 weken en ik moet over 3 weken nogmaals mijn bloed laten onderzoeken of de antistoffen er nog zijn en of ze actief zijn. \best spannend.
groetjes Fleur
 
ps. ik kijk op zich wel uit naar de bevalling. Toen mijn oudste geboren is, moest ze aan de zuurstof, hierdoor heb ik haar misschien 1 minuut bij me gehad, daarna ging ze naar de couveuse afdeling. Ik zag haar pas 3 uur na de bevalling terug in de couveuse. Hopelijk gaat de bevalling nu anders en mag ik de kleine smurf bij me houden. Dan geef ik de kleine aan niemand meer af.
groetjes Fleur
 
Dinsdag heb ik weer n afspraak bij de vk. En ga het gelijk vragen want ben erg benieuwd en wel spannend idd.
Nou ik hoop ook dat mijn bevalling andrs eindigd. M'n placenta wilde er niet uit. Na n tijdje duwen trekken enz en 2 liter bloed minder heeft de gyneacoloog de placenta er in zijn eigen woorden uit moeten peuteren op de ok. Dacht dat k daar dood lag te gaan Mn meisje moest op couveuse afd door glucose te laag en niet goed eten later. Mijn kraamtijd was dus ook ...
Ik hoop ook zo dat het beter gaat deze keer. Merk dat ik het daar nu wel moeilijk mee heb. Nu pas verwerken ofzo.
Maargoed.... Dat gevoel van eerste keer je kindje in je arm is onbetaalbaar en heb je alles wel voor over.
Ik laat het dInsdag ff weten hoor wat er nou uit dat bloedonderzoek is gekomen.
Groetjes
 
he meiden, ook ik heb dat is voor mij nu haast 3 en half jaar geleden dat ik onze dochter op me had liggen, was ook in het ziekenhuis spoed omdat haar hartje zakte naar 80 gelukkig was alles goed gegaan en hoefde ze enrgens heen, enigste was wel dat ze heel snel haar bij me weg haalde om haar te wassen en aan te kleden en pas na 2 uur ik zelf in mijn vieze kleding te hebben geleden werdt ik verschoont en moch ze aan de borst .

Nu hoop ik dat anders gaat , want ga nu in een kraamhotel bevallen met me eigen verloskundige dus ja hopenlijk gaat dit keer anders, heb nu ook een soort geboorte plan gemaakt voor mijn verloskundige .

m88 ik hoop dat bloeduitslag goed is

liefs
 
Nou die weeën dat lijkt me niet iets om naar uit te kijken, maar het moment dat je kleintje op je buik ligt en alle pijn weg is... ja dat is geweldig!
 
Terug
Bovenaan