het nieuwe forum

is het me eindelijk gelukt om me aan te melden, krijg ik een mail waarom ik lid wil worden.
ik omschrijf waarom ik lid wil worden en dat ik ook hier lid ben krijg ik deze mail terug:

Hallo marijke, Dit bericht bevat een e-mail die de gebruiker "Snoepy87" naar jou toe gestuurd heeft via Mama's met 2010 kindjes.. In geval van misbruik, neem contact op met de verzender van de e-mail of de beheerder van de site. De beheerder is te bereiken via het volgende e-mail-adres: mamas2010forum@live.nl Sluit dan de volledige mail (inclusief de 'headers') bij. Let op! Het antwoord adres voor deze mail is het e-mailadres van "Snoepy87". Het volgende bericht is naar je verzonden:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Beste Marijke, Wij zijn een besloten forum, sorry. Vriendelijke groet, de beheerder.

ik snap er niks van

Dat is vaag! Volgens mij klopt daar helemaal niks van. De beheerder (volgens mij heet ze Elly) wil juist graag dat het zo druk mogelijk wordt op het forum. Kun je de beheerder zelf geen berichtje sturen? Op dit forum (ik weet zo niet in welke mamaclub ze zit, ik geloof augustus) heet ze Moeder van Marit.

hoi ik kreeg dat bericht ook.
maar ik denk dat we op een verkeerd forum zitten dan.
degene die mij dat bericht stuurde heete denise

Het goede forum is in ieder geval: mamas2010.forum2go.nl

Als je dat intypt moet het lukken... En daarna kun je je registreren. Ging bij mij allemaal binnen twee minuten ongeveer. Succes!

Terug
Bovenaan