Het past niet meer...

Hoi meiden,
Het klinkt misschiet een beetje raar, maar ik heb nu al vaak het idee dat die kleine niet goed meer past in mijn buik. Ik weet wel dat het onzin is, maar ik voel continu die kont tegen mijn middenrif drukken en het koppie tegen mijn blaas. En ik ben morgen pas 29 wk dus die kleine moet nog 11 wk groeien haha. Ben ik de enige die het gevoel heeft dat het niet meer past?
Gelukkig is dit de ergste klacht die ik heb, dus ik zal verder niet meer klagen :)
Liefs,
Mar

Hoi, dat gevoel kan wel kloppen.
Het krijgt ook steeds minder ruimte.
bij mij zit het soms aan de zij kant, dat doet zo zeer aan de heup...
Of je voelt het schuiven...
Moet ook opletten met rustig gaan zitten en rustig op staan.
Anders krijg ik gelijk een steek...

Die van mij zwemt er nog op los, heb een enorme buik en veel vruchtwater.

Groetjes Natasja (30wk 4dgn)

Ja ik heb ook het idee dat t soms al niet meer past, ben 29+5 weken. Gek he! En dan af en toe die ene rib, het voelt dan net aan of ik een rondje keihard gerend heb! Zulk soort steken. En k voel de kleine niet eens trappen daar door de placenta! Als t daar van komt?

Maar straks als het in gaat dalen krijg je weer wat meer lucht! Dus nog ff met 32 weken kan t al indalen!

Liefs Janne

Mijn ribben enzo hebben het ook erg hard te verduren. En af en toe denk ik dat hij er al aan de onderkant uitkomt ;) Hihi. Ik ben 32 weken nu...soms denk ik ook nog wel hoe moet ik die 8 weken nog volhouden.
En als ik zit, ziet iedereen mijn buik heftig op en neer gaan, Dan komt daar weer een voetje, een knie of een handje en een schouders. Wel super lachen.
Ik geniet wel nog op en top van de zwangerschap...want voor we het weten is het nu alweer voorbij.

Hoi meiden!

Ik begin nu ook steeds dikker te worden, waardoor ik merk dat de kleine steeds minder ruimte krijgt. Al heb ik nog wel een rond buikje alleen van voren, het gaat nu ook steeds meer omhoog komen. Gisteren voor het eerst een zuuraanval gehad, das ook niet zo lekker. Ben nu 28,4 weken en we moeten nog een eindje..ben benieuwd! Soms zit het ook tegen mijn blaas aan te trappelen heb ik het idee, kan nog steeds geen wijs uit hoe het kindje ligt, maar komt denk ook omdat het nog ontzettend vaak draait!
Verder lekker genieten van de zwangerschap he!

liefs mama van Krukel!

Ja hoor, hier ook krapte. En mijn zwangerschapsrokje past verdorie ook al niet meer. Zeker als ik een beetje in elkaar gedoken in de bank hang, dan krijg ik gewoon een zere plek boven op mijn buik. Maar als ik rechtop sta, gaat het nog wel.

Terug
Bovenaan