Het prikken lukt niet :(

Hey Dames,

Vanmorgen weer moeten startten met prikken! Dikke ellende! Vorige maand ging het al slecht, het lukte vaak niet goed. En nu is het helemaal dramatisch. Ik heb wel 20min met die naald mijn buik zitten verkrassen. Overal bijna bloed.. Ik kreeg hem er niet in opt een of andere manier stond het me zo tegen (altijd wel angst voor naalden gehad) Het wou gewoon niet lukken hem door te prikken. Erg frustrerend omdat ik de ene helft van me zei dat ik me niet moest aanstellen en gewoon moest prikken. Het valt meestal ook erg mee het prikken, en dat weet ik. En toch wou het amper... Zo gek, nog nooit zo erg gehad als deze keer..
Hoop dat het morgen beter gaat! Zo is het niet vol te houden.. Zucht..
Nou zal een afspraak maken voor mn FM en dan mn zinnen verzetten!! Lukt vast ben deze week alleen dinsdag vrij :)

Liefsss x

Heee getsie. Dat begint dan al helemaal niet lekker, zeg... K*T! Heb deze keer ook flink ernaast zitten prikken, hoor. Je hebt zo van die maanden! Lijk wel een junk met al die gaten en blauwe plekken op m'n buik! Ik ben dan gelukkig niet bang van naalden, maar wat vervelend meis!! Kan iemand anders het niet voor je doen? Kan je je ogen dicht houden ;) Hopelijk gaat het morgen beter, meis... Veel succes!!

Zit nu te wachten op IUI nr.5. Heb vanochtend de bijdrage van mijn vent weggebracht en nu is het wachten tot half 12, dan krijg ik de inseminatie. Ben series aan 't kijken op internet; Grey's anatomy, Dexter... nog maar een half uurtje en dan stap ik weer in de auto op weg naar het zh! Tja, en dan weer 2 weken in spanning...zucht... We houden de moed erin!! Kom op, meis!!

Liefsss xx

Oeh Star wat spannend allemaal weer!! Dexter en Greys Anatomy!!?? Zoooo mijn series! Wat grappig!
Dus voor jullie is het wachten weer begonnen! Ik zal heel hard voor je duimen!
Ik had vorige maand ook al blauwe plekjes en rode plekjes, en nu alweer rode plekjes. Ik zei ook al ik lijk wel een junk!!
Maar ja alles voor het goede doel! Ik heb volgende week maandag de FM dus benieuwd hoe ik deze week door kom. Ga gewoon stug door en mezelf herinneren aan het feit dat het best mee valt allemaal!

Nogmaals zal voor je duimen!!

Liefs x!

He meis,

kan je man/vriend niet prikken? Hebben wij wel gedaan en dat ging super, hij twijfelde niet zoals ik en heb amper blauwe plekken gekregen. Ja een blauwe plek omdat ie me de eerste keer te hard kneep (in mijn rolletje)...haha hebben we enorm om moeten lachen...

Succes meid, ik vind t zowieso knap als je t zelf kan, maar er staat nergens dat je man het niet mag doen...

gr Yosha

He Yosha,

Ik prik toch liever zelf.. Zelf controle hebben is toch wel fijn. Daarbij is mn vriendje motorisch met links niet zo handig en dat vertrouw ik ook niet zo.. (lichte hersenbeschadiging komt dat van..) En soepel prikken dan houd je amper plekjes aan over, dat klopt! Ik moet gewoon mezelf heeeeeel hard een schop onder mn kont geven. 3 IUI's zonder problemen geprikt, naja redelijk soepel in ieder geval. En nu drama dus moet mezelf herpakken.
Wel lief dat jou vriend het doet! Opzich wel lekker, heb je er minder omkijken naar!

Sterkte meis, bij mij was t een groot drama dat prikken, dus 1e poging heeft mijn buuf het gedaan en nu de 2e poging mijn man. Hij jaste hem er zo in, waren blij dat het goed ging en dat we het echt samen deden..

gr yosha

Kan met trots vertellen dat hij vandaag zomaar klaar was!! Even wat gepruts met het klaarmaken van de spuit maar daarna ging het soepel en zat hij er binnen no time in!!!!

Terug
Bovenaan