Het resultaat was binnen 5 seconden te zien!

Hallo mensjes,

ik had al een paar dagen last van mn borsten en zag de aderen er duidelijk doorheen. Ik voelde al dat ik mogelijk zwanger kon zijn, vandaag na mn werk een test gehaald bij de Etos. Eenmaal thuis gelijk die test gedaan natuurlijk en JA, ik ben zwanger!! Het resultaat was zooo snel te zien, wel binnen 5 seconden! 2 vriendinnen van mij zeggen dat je dan al een tijdje zwanger bent, zij hebben allebei precies hetzelfde gehad. Heeft iemand van jullie hier ervaring mee??

xx Jackie

Geficiteerd!
Bij mij was ik er optijd bij met testen. eerst een licht streepje paar dagen later wat donkerder, en weekje of 1.5 later een dikke roze streep, dus denk idd dat je al ff zwanger bent!

Groetjes

Gefeliciteerd!
Bij mij was hij ook heel snel positief al was ik niet al ff zwanger. Kan ook bijvoorbeeld een 2ling zijn of gewoon een hoge aantal hormonen maar het kan idd ook zijn dat je langer zwanger bent dan je denkt.

Hoi Jackie O

Allereerst gefeliciteerd....
Mijn test was ook heel snel positief, ik was toen 6 weken zwanger .
Maar bij mij is vorige week ook gebleken dat ik zwanger ben van 2 kindjes.
Ik weet niet of t verband houd met elkaar.
Wel was/is mijn HCG er hoog.
Ook de test voor M.v M was mega snel zichtbaar(ze doen dan HCG test).
Dus echt een duidelijk antwoord kan ik je niet geven maar dit is mijn ervaring.
Van een tweeling ben je meestal wel nog moeier en nog misselijker.
Ik ben nu al ong 8 a 9 kilo kwijt, in mijn geval niet zo heel erg....

Suc6 en misschien dat je met berekenen weet hoe ver je bent.
Anders gewoon verloskundige bellen voor een afspraak.

Gr Marielle

Hey ladies, dankjewel voor de felicitaties!!

Jeetje, een tweeling...hahah, zou er ook echt super blij mee zijn hoor. Dubbel geluk.
Ik heb me denk ik gewoon een beetje gek laten maken door me vriendinnen. Ben vorige maand gewoon ongesteld geworden en nu blijft mijn menstruatie uit, mijn ovulatie was 22 okt dus dan zou ik (denk ik) sindsdien zwanger moeten zijn...ik ga morgen naar de dokter, ben benieuwd! Hahah

xx

Oja, ik ben helemaal niet misselijk of heel erg moe, wel heb ik last van ene brok in m'n keel, alsof mijn eten er elk moment kan uitkomen. We zien het wel, hihi

Hoi Jackie

Ja haha een tweeling, best ff slikken .... Maar nu erg leuk.
Ik ben alleen dus vandaar ff slikken.
Nou als dat wel zo is zou je nu bijna 5 weken zijn....
Ja die brok in me keel heb ik ook zo vreselijk gehad.
Maar is nu over.
Suc6 vandaag bij de dokter, laat je ons wat weten?

Gr Marielle

toen ik mijn test deed was die ook meteen dik zwanger en was 5 weekjes zwanger.maar kan idd ook goed dat je al wat langer bent,maar zoals je beschrijft zal ik toch uitgaan van die 5 weken ongeveer!
en oja gefeliciteerd!!!!!!

Terug
Bovenaan