<p>Hi all,</p><p>Dit topic ben ik gestart om alles even van mij af te schrijven en ook de herkenning bij anderen te halen.</p><p>Vorig jaar ben ik bewust met de pil gestopt. Met het idee, we geven de natuur de kans en we zien het wel.</p><p>De cyclus bleef langer uit dan eigenlijk normaal staat voorgeschreven na stoppen van pilgebruik.</p><p>De huisarts vond vooral dat ik het moest accepteren. Prima.</p><p>Dit jaar begon ik mij toch wel zorgen te maken. Mede gezien mijn leeftijd (30+).</p><p>De huisarts werkte niet mee. Ik ben voor een gyn consult naar een privékliniek gegaan.</p><p>Gezonde bloedwaarden en zelfs follikelgroei. Dit duidde op een uitwerking.</p><p>Helaas ontwikkelt het baarmoederslijmvlies nog niet. Dit maakt een zwangerschap theoretisch gezien onmogelijk.</p><p>De arts gaf aan, je bent gemakkelijk te stimuleren. Dus verwijs je terug naar de huisarts.</p><p>Ik ben niet gegaan. Wilde mij niet aanstellen.</p><p>Wel test ik periodiek of ik zwanger ben. Nee natuurlijk niet...</p><p>Inmiddels nemen de frustraties om een normale cyclus toe, evenals de obsessie om echt zwanger te willen worden.</p><p>Iets wat begon als we zien wel... is nu een 'doel' geworden.</p><p>Met zware schoenen ga ik komende week naar mijn huisarts. Ga toch de verwijzing vragen.</p><p> </p>