Het rommelt al weken, hoe begon bij jou de bevalling?

<p>Hallo allemaal, ik ben morgen 39 weken zwanger! Vanaf week 25 heb ik al veel harde buiken en voorweeën.. ben bij week 30 gestopt met werken op advies van de verloskundige om een eventuele vroeggeboorte te voorkomen. Maar nu nog steeds geen baby dus! Mijn eerste bevalling is ingeleid bij 37+5 dus ik heb totaal geen ervaring met het spontane beginnen van een bevalling! Daarom mijn vraag, hoe begon bij jullie de bevalling en hoe waren de dagen voor de bevalling? Bij mij rommelt het nu wel al dagen, een hele beweegelijke baby, moet erg vaak plassen, de hele dag door harde buiken die ‘s avonds en ‘s nachts overgaan in voorweeën... Vermoeiende is dus dat ik elke keer denk, hmm misschien zet het wel door deze keer, en dan stopt het weer! :( </p><p> </p><p>liefs </p>

Hier hetzelfde verhaal: vanaf een week of  25 continue harde buiken, kon soms niet eens meer lopen.. wel door blijven werken tot 34 weken maar wel met extra rustuurtjes op werk (2x per dag een uur slapen in de baas zijn tijd, jeej) 
Ook veel gerommel en voorweeen vanaf week 37.. uiteindelijk bevallen met 41 weken. Mijn advies: ga van 42 weken uit, dan kan het alleen maar meevallen haha! 
Mijn bevalling begon met breken van de vliezen en direct daarna een weeenstorm?

Ik heb vanaf 32 weken voorweeen en harde buiken gehad (toen was onze dochter in gaan dalen).. heb zelfs 2 dagen achter elkaar voorweeen gehad die steeds frequenter werden maar na bijna 30 uur ineens weer af zwakte.. 
De bevalling is uiteindelijk begonnen doordat ze met 41 weken gestript hebben.. tijdens de bevalling ook nog wat zetjes nodig gehad maar al met al een goede bevalling en met 41+1 is ze geboren (ze hebben de vliezen gebroken en ik heb weeën opwekkers gehad nadat ik 6 uur lang op 3 cm had gezeten, daarna ging het wel vlot)..
Bespreek het ook met je VK.. die kunnen je er ook in begeleiden.. 
Heel lastig om te wachten maar binnen nu en 3 weken zal jullie kindje er zijn

Ik heb ong drie weken last gehad voor voorweeen, harde buiken etc. De avond voor ik beviel werd het juist minder. Ik zei tegen m'n man, nu duurt t wel weer ff want ik voel niks meer. Heerlijk gaan slapen, tot ik smorgens om 5 uur uit bed sprong, vliezen gebroken. Was toen 40+5 zwanger. Maar geen weeen, voelde niets. Moest naar ziekenhuis ivm stuitligging en poepen in vruchtwater. Om 8 uur nog geen weeen, dus aan de opwekkers, en om 1 uur bevallen.
Die dag is ons meisje geboren na 'n positieve, bijzonder mooie bevalling van 5 uurtjes. 
Dus ik denk dat het lastig is te vergelijken. 

Hmm allemaal hele andere ervaringen zo te lezen! Sinds gisteravond is het net alsof ze bijna uit mn buik gaat springen zo wild beweegt ze haha! Ben heel erg benieuwd hoe lang het nog duurt!

Terug
Bovenaan