het rommelt hier stevig... zou het???

Hoi lieve dames,

ik ben niet zo van loos alarm slaan maar waag er nu toch een topic aan... het rommelt sinds vanmiddag flink door hier... bijna constant keiharde buikjes die vanaf onderaan doortrekken naar boven.... daarnaast heb ik waar eerst een bolle buik stond een soort van buideltasje (weet ff ook niet anders hoe ik het moet zeggen) ... er hangt zo'n loos stuk vel onderaan m'n buik... toen dat bij de eerste gebeurde was ik binnen 2 dagen aan de beurt......

ben als een speer door aan het strijken, ramen zemen en bedden opmaken en ga zo toch echt wel die koffer inpakken.... nog niet met het zhuis gebeld... als het doorzet zijn we er snel genoeg...en nogmaals, aan 1 kant denk ik; morgen wordt ik weer braaf wakker in m'n eigen bedje met een schoppende diva in m'n buik... want het is me een herrieschopster zeg....maar aan de andere kant.... dus kortgezegd... ik weet het gewoon niet; misschien heel dom omdat dit de 2e is maar ik weet het echt gewoon niet meer .......

ik hou jullie op de hoogte....ik ben overigens 35,3 weken zwanger.... is dit niet te vroeg meiden....?????

Liefs en bedankt voor het alvast meeleven.....

Wat spannend zeg. Goed dat je je koffer klaarzet. Want idd, pas bij 37 weken mag je (als wilt) thuisbevallen. Dus mocht het gerommel doorzetten dan moet je echt naar het ziekenhuis.
Het kunnen ook voorweeen zijn en dat het morgen of vannacht weer stil is. Affijn, je weet het gewoon nog niet.
We wens ik je veel sterkte en ik hoop dat je vannacht nog even kan slapen om krachten op te doen voor als het doorzet.

liefs Dymphna

Sorry ff inbreken...

Het kan idd misschien beginnen, maar zoals dymphna zegt moet je wel na het ziekenhuis. Sommige dames krijgen zelfs op deze tijd nog weeremmers..

Maar het kan evt ook een blaasonsteking zijn dat had ik namelijk met 33/34 weken ook en kreeg veel harde buiken en het rommelde echt aardig hard. Had daardoor ook al 2cm.. dit was door een flikse blaasonsteking. Misschien dus ff je urine nakijken?

Iig spannend als het wel doorzet, heb je wel lekker vroeg je kindje in je armen! En ik hoop dat ze lekker gezond is! Succes!

wordt sowieso een sectio... dus ziekenhuis wordt het dus ook zeker! Weeenremmers doen ze niet meer vanaf 34 weken.... en dit kindje loopt elke keer bovengemiddeld qua groei... qua rijpheid is natuurlijk een ander verhaal.. maar goed, dan maar een paar dagen in de couveuse.... is niet anders.... we wachten af..... het is nog steeds pijnlijk hier.... en ze is echt in een paar uur tijd enorm gezakt... heb een hele andere buik....

Hey Sunny

Spanned zeg. Ja het kan inderdaad doorzetten. Ik ben zelf met 36 weken bevallen en het gaat eigenlijk heel goed. De kleintjes van mij hebben 1 dag in de couveuse gelegen daarna mochten ze al weer in een gewoon bedje. Ze vallen nog wel onder prematuur dus het ligt er aan of het kindje krachtig genoeg is om zelf te drinken en zich warm te houden. MOcht het toch doorzetten heel veel succes!!!

Liefs Kristel

Terug
Bovenaan