het rommelt, maar wat?

Gister net de klossen onder het bed gedaan en tadaa het rommelt nachts

werd wakker van misselijkheid, maagzuur. terwijli k daar paar dagen geen last van gehad heb.
dacht eerst dat het mijn spastische darmen waren, de aambeien waren wel dik ( zitten er blijkbaar standaard op moment, geheel pijnloos hoor, en als ik grote boodschap moet dan vullen ze zich en daarna legen ze zich weer. klink maf maar ene keer dus grote erwten en andere keer niks.)

ik weet alleen niet wat ik nu allemaal voelde, leek alsof de kleine heel druk was en mijn darmen en golven door de buik heen.

ik vraag mij al langer af of ik wel elke keer mijn meisie voel of dat het de baarmoeder is.

Nou ja ik om half 12 weer bed uit en naar beneden, hoe later het werd hoe duidelijker het werd, elke keer een golf door mijn buik om de paar minuten.

na half 2 toch maar weer richting bed gegaan, heb ondertussen wel mooie film kunnen kijken!!! toevalllig begon er net een favouriet van mij op tv.

tot 2 uur ging het zeker door, daarna weet ik niet of het ophield of dat ik gewoon vertrokken was.
vanmorgen om half 7 ff goed naar de wc geweest en soms nog ff een steek in de buik of trap van de kleine.

Wist dat ik gister op hyves zette: wij tellen af!
maar dat vervolgens die nacht al wat begon is dan toch snel

tis niet mijn 1e, maar nog weet je niet wat er allemaal gebeurt. bij Mara was alleen harde buiken en pas met 40,4 begonnen die erg regelmatig te worden en werden het voorweeen en 24 uur later starte de ontsluiting en 9 uur later was ze er. Dus tussentijds voorweeen ken ik niet.

benieuwd of dit betekend dat het niet lang meer gaat duren?

Het zouden idd je darmen kunnen zijn, mar ook voorweeën. Jij bent toch 36 weken nu? Dus mocht het wel doorzetten is het geen probleem toch? Ik zou het rustig afwachten. (makkelijk gezegd..rustig afwachten haha)

Vanaf volgend weekend mag ik thuis bevallen. Zondag word er nog een nichtje gedoopt en daarna mag het van mij beginnen haha!

Succes meid en als je het niet vertrouwd kun je altijd je vk even bellen..

Liefs ciomama

Ik denk idd ook dat t je darmen zijn geweest of een combi van je darmen en voorweeen. Ik heb steeds indalingsweeen en die zijn ook niet fijn maar ik heb ze in de rug dus zijn ze makkelijk te onderscheiden haha.

Vertrouw je t niet dan bel je de vk en anders kijk je t even aan. Of je neemt een warme douche dan merk je t vaak ook wel is mij verteld.

Succes!!

xx

Spannend joh! Wie weet!
ik vind ook dat het bij mij iets onrustig is..maar of het nou iets is weet ik niet...ik heb geen idee wat ik kan verwachten. Ben morgen 35 weken en heb een gevoel dat lijkt op menstruatie kramp ofzo..

Voelt heel anders dan voorgaande weken. Trekt steeds een beetje samen..niet echt pijn hoor..maar anders dan anders...

Nou zal vast niets te betekenen hebben... Alhoewel het wel zal mogen haha

Spannend deze tijd!

Hoi Lieloe. Ik heb het zelfde, een rare bovenbuik. Maar wat het is. Geen idee. Zo lekker slapen en dan kijken of het weg trekt. Het doet geen pijn, maar fijn is het ook weer niet.

x yvonne

Gek is het hè ? Je weet ook niet wat je kan verwachten.. Dus bij alles wat je voelt wat anders is, ga je toch denken zal dit het zijn?
Nou ik denk dat het bij mij niets te betekenen heeft. Zal vast nog even duren..

Maar ik merk wel dat ik opeens ongeduldig word :) sinds vrijdag heb ik echt zoiets, kom maar op!

Liefs, marit

Ik ga ook wel overal op letten. Zal dit het nu zijn. Heb vanmiddag 2 uur liggen slapen. Begin echt moe te worden. En de buikklachten zijn nu wel over. Maar kijken hoe de avond zal gaan.
Mijn man wordt ongeduldig. Het kindje is gaan draaien. Lag steeds met zijn kont naar de zijkant en nu naar voren. Dat zorgt voor nog meer spanning. Hij is ook nog zo groot, dus wordt nu nog meer een vol gevoel.
Hij heeft zo iets laat maar komen, maar ben nu 34.5 week. Ik wil echt die 37 weken gaan halen. Groei zegt helaas niks over de rijping.
Dus probeer zo maar de kracht te krijgen door te gaan. Maar als ik mij bij 37 weken nog zo voel, dan weet ik niet of ik nog 2.5 weken ga wachten tot inleiden (indien het strippen niet lukt)

x yvonne

Terug
Bovenaan