Het rommelt, maar zet weer niet door

A

Anoniem

Guest
Sinds gisterenmiddag rommelt het flink. Eerst dacht ik dat de pijn van mijn bekken kwam, maar gisteravond kwam het steeds regelmatiger (om de 6 minuten) en ging op en af. Nu heb ik al vaker in het ziekenhuis gezeten 's avonds en 's nachts omdat we dachten dat het begon (was 'gelukkig' een urineweginfectie toen en van de week verloor ik wat vocht en toen moest ik ook langskomen, maar de vliezen waren gelukkig niet gebroken) dus wilde ik het even aan zien. Het heeft de hele nacht aangehouden, maar werd niet erger en sinds vanochtend is het weer rustig. Ben nu wel helemaal kapot had vooral flinke rugweeeen. Ben benieuwd hoe het nu verder gaat. las bij het augustusforum dat dit nog wel dagen kan duren, dus wacht het maar af. Ben er in ieder geval helemaal kapot van, want slapen gaat ook slechter. Moest het ff kwijt hoor. Fijn dat dit hier kan!

Liefs maaike

hoi maaike,

vervelend he dat gerommel en vooral als het zo heftig is. het klinkt heel bekent. ik probeer als het, het s'anachts zo rommelt overdag als me zoontje slaapt een beetje bij te slapen. want anders ben je geradbraakt als het nog paar dagen aanhoudt.

maar het kan nog weken duren helaas. bij me zoontje had ik vanaf 34 weken voorweeen en ik ben op de uitgerekende bevallen. en nu zei de vk ook dat het no best ff kan duren.

hopenlijk kun je vandaag een beetje bijtanken en heb je niet te veel last van de warmte.
en succes met het gerommel.

idd succes!!!!! en wanneer ben je eigelijk uitgerekend??????

liefs miranda
34 wk, 1dag

Vervelend zeg. Hoe ver ben je nu?
Bij onze dochter had ik 1,5 week van te voren van die verschrikkelijke beenweeen, AUW.
Maar het heeft nooit doorgezet, heb ook helaas aan het weeeninfuus moeten liggen.
Sterkte, Miriam (35+2)

Ben nu 34 +5, dus het mag nog wel eventjes blijven zitten voor de beeb. Heb sinds maandagochtend geen wee meer gehad, alleen veel harde buiken, maar dat hoort erbij. We wachten het wel af en hoop dat het zo blijft tot ze eruit komt, maar dat heb ik helaas niet voor het zeggen. Bedankt voor jullie lieve reacties!

Terug
Bovenaan