Het rommelt zo...

'k Heb al een tijdje last van gerommel in mn buik.Veel harde buiken en ook wat wee-achtig gedoe...Gister in bad gegaan, t werd er niet meer maar ook niet minder van.Bij elke beweging, opstaan,omdraaien enz komt t weer.Ik vind t zo vroeg, ben morgen 29 wkn...

Kent iemand van jullie dit, wordt t echt meer naar mate je vaker zwanger bent? Ik las dat je dan indalingsweeen enzo mss zelfs helemaal niet merkt en anders vanaf wk 32...

Volgende week heb ik een afspraak bij mn gyn, maara alst erger wordt bel ik dr eerder denk ik.

Naja, vandaag maar proberen echt ff rustig te doen.

Liefs.
 
Heel herkenbaar! Ik zei toevallig gisteravond nog tegen mijn man dat het kindje volgens mij nu echt al heel laag zit en dat het me zal verbazen als ik deze keer de uitgerekende datum haal. Onze eerste was pas met 41 weken een keer ingedaald en de tweede al met 32 weken. Dit kindje (denk ik dan) nog iets eerder. Heb een voortdurende druk op mijn blaas en regelmatig pijnlijke harde buiken. Bij nr 2 scheelde het enorm dat hij zo vroeg ingedaald was: had veel minder last van mijn bekken en hoefde ook niet iedere nacht over te geven, dus hoop dat het idd al zo laag zit. Heb over 2 weken weer eens een echo, dan weet ik precies hoe of wat. Ik ben vandaag trouwens precies 30 weken.
 
OH fijn om te horen, ben er echt een beetje simpel van, maar t geeft moed dat t langzaam de laatste loodjes zijn, al durf ik nog niet te hopen dat deze baby níet overtijd gaat.

k Heb overigens mega last van die ijzer pillen, ze gaan me op de zenuwen, brrrr.Naja, zoals gezegd, ff volhouden ;)
 
Ik ben maandag naar de gyn geweest vanwege de continue harde buiken. Ben nu 31 weken zwanger van nr 3. Zijn advies was toch om te stoppen met werken en rust te nemen. Verder heb ik magnesium gekregen. Het kindje ligt bij mij in stuit dus het zijn geen indalingsweeen. Hopelijk blijft het bij ons allemaal nog lekker een weekje of 6 zitten.
 
Gaat dit bij jullie ook samen met pijn?
Ik heb al een tijdje dat ik na het werken erg last van mijn buik heb, maar nu heb ik sinds gister ook een soort menstuatiepijn. Dit is erg vervelend en met vlagen heb ik er ook flinke (menstruatie-achtige) krampen bij. Ook ik ben nu 29 weken. Herkennen jullie dit?
Voor mij is dit de eerste dus ik heb echt geen flauw idee wat het is!
 
Ik had bij de vorige zwangerschap (en deze keer ook weer) al vroeg harde buiken (vanaf 12/15 weken) en af en toe weeën. Het is nu onze 4e dus ik weet precies wat weeën zijn. Pijnlijke krampen die regelmatig komen en aanhouden.
In het begin was men bang voor een vroeggeboorte, maar onze jongste is pas met 41.4 weken geboren. Het was een hele zware zwangerschap (ik werkte niet buitenshuis, maar had nog wel 2 kinderen thuis). Nu is het kindje wat minder druk, maar ik heb elke dag wel harde buiken die soms overgaan in weeën.

Even bij je vk melden.
 
Terug
Bovenaan