Het rommelt!

Ik ben inmiddels 34.5 week zwanger, en sinds 2 dagen is het aan het rommelen!Ben vanochtend bij de huisarts/verloskundige geweest en zij vertrouwde het schijnbaar ook niet helemaal want ze heeft gelijk haar mobiele nummer gegeven.
Sinds zondag harde buiken soms een uurtje of 2 om de 10 minuten die dan ook niet echt fijn aanvoelen. En al een paar keer heel erg kramp gehad met een minuut of 5 ertussen. Tot nu toe zakt het iedere keer af gelukkig!! de kleine moet nog even blijven zitten als het kan.Ook is de baby nog niet ingedaald(lag lekker te duimen vanochtend)
Dus lekker rustig aan doen en maar afwachten.

Hoi, maar als het zo rommeld bij 34 weken, willen ze dan niet dat je wacht. Ik kan mij voorstellen dat 34 weken wat te vroeg is om alles al in gang te laten komen.
Willen ze geen weeenremmers gaan geven? of mag het gewoon komen nu?

Wel spannend allemaal

x Yvonne

oef...geloof dat khet dan ff op me zenuwen zou krijgen!! maar wie weet misschien idd even voorweeen en zakt het af.. heel veel succes!

Ik hoop voor je dat het voorweeën zijn! Als je kleintje nu al komt is het toch echt wel te vroeg. Ik heb ook af en toe last van voorweeën, maar volgens mijn vk hoort het erbij. Ik heb ze dan ook niet zo vaak als jij. Ik hoop dat je kleintje nog even blijft zitten meid!

Rustig aandoen!
Liefs ciomama

Terug
Bovenaan