Het rommelt....

Hi meiden,

Ik wilde eerst dit berichtje niet plaatsen, maar vind het toch wel lekker om even mijn verhaal kwijt te kunnen....

Sinds woensdag eind vd ochtend rommelt het bij mij een beetje. Tenminste, ik heb geregeld last van menstruatie-achtige buikpijn en af en toe ook pijn in m'n onderrug. Het is totaal niet regelmatig en wordt ook niet echt heftiger, het zeurt vooral..

Bij mijn oudste begon de bevalling met het breken van de vliezen en toen zette het ook meteen goed door. En bij de 2e begon het ook met dit soort vage pijntjes en dan vooral in m'n rug, maar toen werd het gedurende de dag wel erger en uiteindelijk is ze toen ook s avonds laat geboren.
Nu blijft het dus maar n beetje hetzelfde, ik word er n beetje moedeloos van... Dat komt vooral omdat bij de andere 2, de bevalling ook echt doorzette, dus daar had ik toch n beetje rekening mee gehouden woensdag. Misschien komt de pijn ook alleen maar van het indalen, geen idee, dat hebben die andere 2 nooit gedaan ;-)
Eigenlijk wil ik gewoon weten waar ik aan toe ben, haha. Maar n vriendin van mij heeft destijds wel 2 weken voorweeën gehad, dus het kan nog maar zo n poosje duren... Misschien is dat ook maar beter, want mijn kraamhulp is uitgerekend dit weekend vrij, dus dan krijg ik n vervanger...

Nou, ik ga zo maar weer ff bij de oudste 2 kijken (die had ik voor de tv geparkeerd, zodat ik ff op bed kon liggen) en dan zien we wel wanneer ons dametje van plan is om te komen.
Ze beweegt nog volop, dus zij vindt het volgens mij nog wel prima daarbinnen ;-)

Ik hou jullie op de hoogte!
 
Spannend!

Zo zat ik vanmiddag achter de pc en kreeg ook last van een zeurderig gevoel in mijn onderrug, en nu ik onze dochter uit bed heb gehaald en weer zit krijg ik het gevoel dat ik ongesteld moet worden. Dacht nog, zal het nu dan inhalen? Maar als ik jou bericht lees denk ik owjee het hoeft toch niet serieus te beginnen hahaha. Ik weet allemaal niet meer zo goed hoe het ging bij onze dochter, ik dacht toen ook voor weeën te hebben en bleken al serieus weeën te zijn.
Lekker vaag allemaal weer van mij haha.

Ik hou je berichtjes in de gaten, misschien herken ik meer dingen ;-))
 
Vooralsnog geen verandering hoor... M'n vriend is weg vanavond, dus ik heb me maar in bed geïnstalleerd ;-)
Ben ook best moe, lig geregeld s nachts n paar uur wakker, dus op tijd slapen kan ook geen kwaad. Beetje fit proberen te zijn voor als het wel gaat beginnen.
Morgen gaan de kids n dagje weg met opa&oma, dus ik zei al, zou toch n leuke verrassing zijn als ze thuis komen, haha. Maar dat is whisfull thinking...

Wordt vervolgd... ;-)
 
Nog steeds rustig :-( Het is net zo erg als afwachten of je wel of niet zwanger bent... Denk van alles te voelen en ben ook regelmatig misselijk, voel me dus niet echt top... Ach, ik ben vandaag ook pas 37+5, maar ja, met die andere 2 snelle... Ik ben er wel achter dat afwachten niet mijn sterkste kant is ;-)
Zo maar ff lekker naar buiten, even n frisse neus halen....
 
Terug
Bovenaan