Het schiet niet op

Gister ging ik voor een ctg en controle naar het ziekenhuis en mocht daar meteen blijven want ze gingen me meteen inleiden. Onze baby is namelijk een ukkie. Geschat gewicht 2277 gram. Nu heb ik gister en vanmorgen al gel gehad maar de ontsluiting komt maar niet op gang. Net weer gel gehad en moet maar weer afwachten. Mag van 1 verloskundige alleen naar de wc en verder op bed liggen.Vreselijk de muren komen op me af. Maar gelukkig zijn er nog meer verloskundige en hun vonden dat onzin. En nu mag ik me zo eindelijk even door het zh laten rond rijden door mijn man. Heerlijk even iets anders zien.

Ah bah meis, wat vervelend!
Hopelijk werkt de gel snel. Doe zo ontspannen mogelijk! Wat ik heb geleerd gister na een dagje ziekenhuis is dat je je mond moet open doen met alles!!!
Gewoon zeggen wat je wil, voelt etc. Jij bent de zwangere, jij moet bevallen, dus ook op de meest prettige manier voor jou!!

Heel veel sterkte en hopelijk heb je snel je baby in je armen en ben je alles vergeten!

Liefs

Hee,
wat naar ik ken dat.. bij me zoontje ook 2.5 week in het ziekenhuis gelegen.Watvoelde ik me toen eenzaam.Maar elke ochtend met een glimlach op me gezicht wakker, elke dag langer was er 1 dichterbij me zoontje..Nu denk ik ook maar zo anders wordt ik gek.
succes meis.
dikke kus nice

Jammer zeg dat het niet meteen aanslaat

In het ziekenhuis spreken ze elkaar nog wel eens tegen hoor

Gewoon vragen wat je wilt

Succes en geniet van wat er komen gaat je lieve kleintje is er bijna

Terug
Bovenaan