het schoppen voelt laag

hallo allemaal

ik had nog ff een vraagje en miss weet iemand wat ik er mee bedoel ik voel de baby vaak schoppen maar soms kan beter zeggen meestal als hij schopt voelt het zolaag dat het lijkt als of ik het in me vagina voel egt heel raar ik voel het gewoon puur dat beneden kent iemand dat ??? vind het egt heel raar   tis mn eerste kindje dus weet egt nog nie veel heb het sinds vandaag in ene dat ik em daar voelde schoppen altijd wel erg laag maar nu op die plek   nou ik hoor het wel de groetjes van jay_jm

Hoi Jay_jm,

Ik herken precies wat je schrijft. Heb dat ook een hele tijd gehad! Zei regelmatig tegen m'n vriend dat als ie nog wat harder zou trappen er een voetje naar buiten zou komen . Maar da's nooit gebeurd natuurlijk... hahaha.... Is heel normaal wat je voelt; gewoon pech dat ie precies die kant op trapt... Geen zorgen maken!!

Groetjes,
Kipling26, 40+6

Hoi,

Op die manier voelde ik de kleine al vanaf 9 weken. Erg vroeg, maar met de echo die ik extra heb gehad omdat ze het hartje niet goed konden horen met 12 en 13 weken, werd ook bevestigd dat de kleine heel erg laag lag...dus vandaar ook het niet kunnen horen van de harttonen (af en toe en ver weg...).

Nu ben ik inmiddels 20 weken en de kleine schopt nog wel hoger, maar ook vaak nog steeds laag! Ook nu is het met het horen van de harttonen nog moeilijk. Het beweegt veel...en zit weer vaak erg laag!

Veel plezier nog met je verdere zwangerschap!

Heeee, dat heb ik ook sinds een week of 3! Goed om te weten dat ik niet de enige ben, vond het al raar dat ik dat had, had er nog nooit iemand over gehoord. Denk soms weleens: o jee, de boel houdt het toch allemaal wel daar beneden? Het schoppen daaronder is niet heel hard, een beetje kleine plopjes, maar vind het een beetje vervelend voelen, een beetje alsof 'ie tegen je volle blaas tikt.  

groetjes,
Anna

Hallo allemaal!

Tja, helaas ken ik dat gevoel ook...
Bij mij is het een stuitligging, dus dat verklaart alles...
Moet vanmiddag voor een echo om de ligging te bepalen. Indien nog steeds een stuitligging zullen we een afspraak maken voor een versie en anders wordt het een keizersnede.
En inderdaad, het voelt af en toe alsof er zo een voetje uit kan komen, hahaha.
Bij de eerste had ik dat niet.

Groetjes,
Dyonne, moeder van Dylano (4) en 34w6d zwanger van 2e

Terug
Bovenaan