Hallo,
Van mijn zoontje draait soms zijn ogen naar boven een aantal seconden.
Wij dachten eerst dat hij dat expres deed met het trekken van bv. een rare gezicht
(en wij dan zeggen; doe niet zo eng hahaa) maar nu zagen wij dat hij dat gisteren
ook deed terwijl hij gewoon aan het spelen was...
Het gebeurt ook niet vaak, gewoon af en toe en dan maar een aantal seconden.
Nu twijfelen wij dus of hij dat wel expres doet en dat dat dus onbewust gaat!
Wij hebben nl. ook geprobeerd dat te doen met onze ogen, maar dat is toch vrij moeilijk..
Heeft iemand dat ook weleens gezien bij jullie kindje?
Ik ga zowiezo deze week daarvoor naar de huisarts, maar het is zo lastig aan te geven aangezien omdat hij het niet altijd doet...en ik ben benieuwd of andere kindjes dat ook doen als ze bv. gekke bekken trekken of dat er toch iets anders aan de hand is...
Groetjes CVN
Van mijn zoontje draait soms zijn ogen naar boven een aantal seconden.
Wij dachten eerst dat hij dat expres deed met het trekken van bv. een rare gezicht
(en wij dan zeggen; doe niet zo eng hahaa) maar nu zagen wij dat hij dat gisteren
ook deed terwijl hij gewoon aan het spelen was...
Het gebeurt ook niet vaak, gewoon af en toe en dan maar een aantal seconden.
Nu twijfelen wij dus of hij dat wel expres doet en dat dat dus onbewust gaat!
Wij hebben nl. ook geprobeerd dat te doen met onze ogen, maar dat is toch vrij moeilijk..
Heeft iemand dat ook weleens gezien bij jullie kindje?
Ik ga zowiezo deze week daarvoor naar de huisarts, maar het is zo lastig aan te geven aangezien omdat hij het niet altijd doet...en ik ben benieuwd of andere kindjes dat ook doen als ze bv. gekke bekken trekken of dat er toch iets anders aan de hand is...
Groetjes CVN