het spijt mij wel...

A

Anoniem

Guest
...dat ik toen ik mijn hart luchte over iets waar ik mee zit, kennelijk een gevoelig onderwerp aangehaald heb hier.

Ik maak mij gewoon zorgen maar het was idd niet zo netjes over iemand te spreken die ik verder niet ken (jullie al helemaal niet!?!). Ik hoopte op een of andere manier nog iets te kunnen betekenen en verwachte betrokkenheid ipv verwijt.

...dat er nu (om het luchtig te houden, dacht ik!?!) een foto van mijn allerliefste bij staat.

Ik dacht: waar gaat dit nu weer over??
Dus even terug gelezen en denk dus dat het over die discussie gaat betreffende het achter de computer zitten...
Ik vind dat  je hier gewoon je mening over mag zeggen en je zegt toch ook geen namen dus kun je niemand pijn doen lijkt me...
Als het over Jantine gaat, dan vind ik niet dat jij degene bent die daar over in moet zitten want iemand anders begon over Jantine.. dus ook daar hoef je geen sorry over te zeggen.
En Annet trouwens ook niet!!
En trouwe Jantine-aanhangers: Jantine hield zelf ook wel van een discussie hoor!! Dus geloof niet dat jullie haar zo moeten beschermen..

Maar als het hier dus niet over gaat.... dan heb ik nu weer een zinloze discussie geopend.. zucht, ik zal het ook weer eens niet zijn!!

Maar ik vind gewoon als het hier over gaat niks te verwijten valt!

Dus Toulouse maak je niet druk hoor meid!

Liefs Kirsten

Hoidiehoi

Toulouse, maak je niet druk hoor!
Het is natuurlijk gewoon mijn schuld dat de dicussie oplaaide.
Ik heb al zitten zoeken naar het oorspronkelijke onderwerp, maar ik kan het nergens vinden... Was voor diegenen die niet snapte wat ik bedoelde.
Nou ja, anyway, voel je niet schuldig. Jouw onderwerp was toch gewoon een goeie! Ik vind het ook wel iets om het eens over te hebben hoor! We kunnen hier tenslotte toch alles bespreken? Dusse....relax! hihi

Liefs Annet

Net wat je zegt Annet: gewoon weer jouw schuld
Grapje hoor!!

Terug
Bovenaan