Het stopt niet!!!

Nu vind ik het niet meer leuk
Denk  ik heerlijk van de dag te kunnen genieten, morgen is me verlof/vakantie voorbij en weinig zon gezien zeker de afgelopen weken. Is het een strallende dag, ben ik in de ban van de spuitluiers!!!! Volgens mij  zijn we een record aan het neerzetten!!!  
Extra flesjes water geven om eventuele uitdroging te voorkomen en dan de voedingfles er toch weer in.. Luiers worden steeds dunner en dunner, lijkt wel diarree.

Zo kan ik toch niet.. me kleine kereltje naar het kinderdagverblijf brengen . Leuke binnenkomer ik ben Kay en heb last van sssssssspuitpoep, hou jullie vandaag lekker in de ban van mijn poepluiers!!!!!

Hupekee daar gaan we weer........ doeiiiiiii

Heb je ORS in huis? Geef hem dat dan, dat is om uitdroging te voorkomen, daar zitten ook electrolyten in zodat de vochtbalans in de rest van zijn lichaam goed blijft. Meer kan je op dit moment niet doen, denk ik. Als je het echt niet vertrouwd, kun je ook altijd nog de huisartsenpost bellen.

Groetjes Ilona

Tja, zo kan het ook, bij ons is het net andersom (zie topic verstopping). Ik zou ook ORS geven in jouw geval, als je het niet in huis hebt kan je het vast wel via de apotheek krijgen vanavond. Heel veel succes met verschonen!
groetjes van Ruth

hoi.

Ik zat net je berichtje te lezen en erug vervelend. misschien heb je wat aan mijn "grootmoeders" tip. Kook een beetje rijst. vang daar het vocht van op. zet die in de koelkast en dan voor elke voeding twee teelepeltjes geven. Mijn kleine vond het niet echt lekker maar ook niet vies. het bind de voeding wat in de maag en verminderd de spuitluiers. dit mag je overgens pas doen naar drie spuitluiers(die je volgens mij al lang heb gehad) en als het goed gaat weer stoppen.

veel succes!

Het is idd wel belangrijk ORS te geven als het heel erg is, en die tip van rijstewater is ook goed, je kan er ook gewoon de flesvoeding mee aanmaken (als je fv geeft).

groetjes Mieke

Hoi,
balen joh van die spuitluiers.
Ik snap dat je de kleine nu water geeft. Maar daar wordt de ontlasting natuurlijk ook weer dunner van.
ik zou ook ors halen, als ik jou was.

Succes
Anneke

Terug
Bovenaan