Het stralen heeft gewerkt, ik ga voor de iui!!!!!!!!!!!!!!!!! Joegei, ik ben blij

Mensen wat ben ik blij  en dan bedoel ik ook echt blij ik kan het wel schreeuwen van de daken. Het stralen en duimen heeft gewerkt! Echt geweldig. Mijn eitje is gegroeid en is nu 17 mm (erg lange aanloop maar hij is er). mijn cylclus past in het ziekenhuis niet meer op een blaadje hahahaha.
Morgen nog een keer 's morgens langs en zoals het er nu uitziet mag ik morgen de spuit zetten. WOW heb net lekker biefstuk klaargemaakt om het te vieren. Vrijdag heb ik toevallig een vrije dag en dan mogen ze weer gaan zwemmen. Sjonge jonge, wat een opluchting dat deze maand niet voor niets is geweest. terwijl de artsen het niet meer verwachten is het toch gebeurt, joepie ik heb een eitje in me hahahaha als ik daar all blij mee ben hoe blij ben ik dan als het echt zover   mag zijn. Dan stuiter ik denk ik alle kanten op!

een hele dikke dankbare knuffel voor alle mensen die hebben zitten duimen en stralen!

veel liefs Sjanneke

Ha Sjanneke,

Dat is echt super! Door niemand verwacht en toch gaat het gewoon gebeuren. En het zou natuurlijk helemaal super zijn als iedereen dan straks echt versteld staat en het gewoon helemaal gaat lukken...
Veel succes deze week.

liefs,
Gonnie

Hai Sjanneke,

Wat goed nieuws, zeg! Zo, zie je maar weer de wonderen zijn de wereld nog niet uit.

Wij blijven  nu ook duimen dat  het hopelijk ook raak is!!!    

Straal, straal, straal......

Groetjes Sabrina (Sab)

Terug
Bovenaan