Het toch maar al vertelt.... :)

Nu had ik het eindelijk voor elkaar dat ik geaccepteerd had dat we het niet gingen vertellen, komt vriendlief met het idee om het vandaag te vertellen. Hij is namelijk jarig en tijdens de verjaardag zaten alle opa's en oma's en onze broer en zussen met aanhang bij elkaar.
We gingen  ons kindje  verschonen en toen zei mijn vriend "waarom vertellen we het eigenlijk niet nu?". Ik moest er ff aan wennen en over nadenken, maar toch maar ja is goed gezegd. En toen werd ik me toch een partij nerveus... poeh.
Maar de reacties waren zeer leuk en positief. Vervolgens kwamen nog een peetoom met al zijn kinderen, waar we een superband mee hebben en die het ook maar vertelt. Tante vroeg hoeveel ik wel niet was afgevallen. Nou, toen hem maar meteen ingekopt dat ik binnenkort weer rond en gezond was. Nou dat gezicht... geweldig. Haar mond viel letterlijk open. Je zag haar schakelen.
Ik vind het eigenlijk heel lekker dat we het hebben vertelt. Nu kan ik ongegeneerd en openlijk genieten. Binnenkort op het werk aan de collega's vertellen,  op het sporten  en alle anderen. Leuk leuk leuk. En scheelt een hoop gedoe en smoesjes. En dat voelt goed.

Hoihoi,

Nou wij hebben het ook al verteld hoor! Nog niet aan zoveel mensen maar ik kon mijn mond niet houden. Wij wilden wachten tot na de 1ste echo maar dat duurt voor mij nog zooooo lang.
De buren wisten het al (die zijn zelf ook net zwanger en dat heeft bij haar 1 jaar geduurd dus hadden wij enigsinds een band, zelf 2 jaar bezig geweest) en toen hebben we het aan onze ouders verteld. Was echt leuk!!!!

Voor mijn ouders had ik een klein koffertje gekocht (van de HEMA van Jip en Janneke) en die gevuld met baby dingen zoals een luier, rompertje enz.) En voor mijn schoonouders een lijstje gekocht met het versje: Je kunt me nog niet horen, je kunt me nog niet zien. Ik novmenber word ik geboren mag ik dan in de lijstje misschien?
Zij hebben een muur vol met lijstjes was dus wel gepast al zeg ik het zelf!

De rest moet nog wel ff wachten

Gr Ester

Gefeliciteerd met je vriend! En leuk dat jullie het zo spontaan verteld hebben en zulke leuke reacties kregen. Al vind ik koffertje e lijstje ook erg origineel!!
De meesten uit onze fam en vriendenkring weten wel dat we een 2e kinderwens hebben. Maar we willen het toch pas vertellen na de echo. Op mijn werk wil ik het pas met 12wkn vertellen, maar helaas moest ik daar al melden dat we bezig zijn. Werk als ic-verpleegkundige en hebben een patiënt liggen met bacterie die schadelijk is voor zwangeren en ongeboren vrucht. Eigenlijk gaat t niemand daar wat aan, maar nu zitten er dus wel mensen te vissen...
Vind dit forum wel prettig, want dan kun je er toch met anderen over praten!!
Groetjes mira

hallo allemaal

Wij hebben het ook al snel aan een aantal mensen vertelt wij kunnen dat echt niet voor ons houden!!! ik heb  2 vriendinnen en mijn schoonzusje  die ook zwanger zijn en als het goed is bevallen we allemaal dit jaar nog.
over 3 weken 7 weken en 15 weken ongeveer en ik hobbel er achteraan haha.mijn moeder vind het super en mijn vader vind het erg leuk maar vind zichzelf ineens heel oud haha
hij wordt in juni 60 dus idd hoogbejaard hihi...als we daar geen leuk liedje over kunnen verzinnen!!!

groetjes Mirtster

Wij hebben het afgelopen zaterdag ochtend verteld.
We hadden voor de opa's + oma's oom's + tante's en Overgrootopa + overgrootoma Een foto lijst gekocht en daar de tekst in gedaan:

Het is hier donker
het is hier buik
en ik zit lekker warm in mama's buik
Nu ben ik aan het groeien
want ik ben nog maar hier klein
ik vind het leuk dat jullie
mijn ...... en ....... zullen zijn.
Jullie kunnen me nog niet horen
jullie kunnen me nog niet zien
ik novembetr word ik geboren
mag ik dan in dit lijstje misschien.

Iedereen reageerde zo leuk. Alleen mijn opa geloofde het niet. En reageerde niet echt leuk. Maar uit eindelijk vond hij het wel bijzonder dat hij op zijn 86 nog een achterkleinkind krijgt.
S'avonds vierde ik mijn verjaardag en heb toen al een paar kadootjes gehad. Zo leuk.
Een pak pampers en heel zacht knuffeltje en een doekje voor aan een speen van woezel en pip.
Zelf had ik ook al een speentje gekocht en een muziekknuffel.

Liefs Bontrie
6 weken en 1 dag zwanger  

Hoi,

Ik ben nu ruim 5 weken en kan het ook niet voor me houden. Ik vind het idee van dat logeerkoffertje en dat gedichtje super, dus ik jat jullie idee!

Groetjes!

Terug
Bovenaan