Het treintje horen rijden....

Hoi,
ik voel me wat onzeker. Ik ga binnenkort naar de vk. Dan ben ik precies 11 weken. Maar ik vraag me af of ik dan al wel het hartje kan horen (doen ze met een doptone). Stel dat je het niet hoort, dan ga ik me alleen maar zorgen maken. 't Duurt ook nog wel een paar weken voordat ik mijn echo krijg. Bij wie hoorden ze rond de 11 weken ook het hartje kloppen?

Liefs,
Tineke
 
bij mijn hoorde ze het al met 9 weken( kom bijna nooit voor) maar bij mij wel, was wel mijn tweede hoor bij mijn eerste hoorde ze het ook nog niet( het bleek bij echo dat ik toen pas 6 weken was dus vandaar, het lig eraan denk ik hoe je plancenta ligt?
 
Ik ben momenteel 9 weken en 6 dagen zwanger. Vanmiddag voor het eerst naar de verloskundige en inderdaad ook een beetje zenuwachtig of het hartje wel of niet te horen is. Gelukkig heb ik afgelopen maandag een echo gehad en daar was de baby en het hartje goed te zien..........
 
Bij mij hoorde we het met 11 weken, maar de vk had ons wel gewaarschuwd dat het kon zijn dat het nog niet te horen was!!
Wees niet ongerust als ze het hartje nog niet te pakken krijgt, dat gebeurt wel vaker zo vroeg in de zwangerschap!

Succes, Michelle
 
Terug
Bovenaan