Het trekt echt onwijs!!! Voor de 2e keer zwanger

He meiden,

Ik ben sanne en ik 27 jaar. Ik ben 6 weekjes zwanger van ons 2e kindje. Gister werd ik ziek..gewoon de griep. Maar ik kreeg ook onwijs pijn in mn onderrug en het trekt echt enorm in mn lies...bandenpijn. Gisteravond was het zo erg dat ik 2 pijnstillers heb genomen en vannacht werd ik weer wakker van de pijn...weer 2 pijnstillers. Vanochtend dan toch maar de dokter gebeld. Ik kon gelijk langskomen. Ze heeft aan mn buik gevoeld en ze heeft me inwendig onderzocht. Alles ziet en voelt normaal. Ze zegt dat het waarschijnlijk komt omdat ik ziek ben. Ik heb namelijk ook pijn in mn armen..spierpijn. In mn rug voelt het alsog je ongi moet worden, maar als je erop drukt voelt het alsof het mn spieren zijn. Blijf toch wel ongerust!

Maar meiden...hebben jullie ook meer last van bandenpijn deze 2e zwangerschap?? Ik heb echt het gevoel alsof ze bijna op springen staan.

Is dit normaal??

Groetjes sanne

Hoi,
Ik ben nu 7 weken zwanger van mijn 2de kindje en voel alles nu ook meer dan bij de 1ste. Ik voel mijn baarmoeder continu, niet echt ongi pijn, maar meer alsof het uitgerekt wordt. Ik heb ook al een beetje een buikje, veel eerder dan bij de eerste. Ik heb ook ergens gelezen dat bij een 2de alles sneller gaat, dus bandenpijn is volgens mij niet gek nu.
Succes!
Groetjes Linda

Hey jullie,

Ik ben ook zwanger vd tweede en dit klinkt allemaal bekend. 't lijkt wel alsof ik m'n buik voel groeien zo trekt 't en ik heb idd ook 't idee dat ik al 'n buikje begin te krijgen terwijl ik de vorige keer al zowat halverwege was eer er wat te zien was... wel prettig om te horen dat dit (blijkbaar) normaal is.

Liefs, Lieske.

Terug
Bovenaan