...het vakantieverslag van Stijn:

A

Anoniem

Guest
Eventjes naar opa bellen om te vertellen dat het hier fantastisch is:

...dan lekker zwemmen met mamma:

...spelen in het zand:

...naar de golven kijken met de voetjes in het water (brrr koud)

...lekker Tappas met limonade!

...met pappa naar de mini-disco (wow mooie lampen):

Het was een fijne vakantie (behalve dan dat ik steeds dat stomme pak aan moest, snap er niets van...)!!!

Kus van Stijn

wat heerlijk zeg, geweldige foto's! Ik heb even gemist waar je heen bent geweest.... hebben jullie het leuk gehad?

Hé Sté, hoe is het met jou, lang niets vernomen (maar ik moet nog bijlezen hoor)?!

Wij waren op Fuerteventura (Canarisch eiland). Het was echt zo lekker. Dik 20 graden warmer dan hier. Hmmmm, ik wil terug, mijn vinger vriezen aan mijn toetsenbord, grrr.

wat heerlijk!!!! kan me voorstellen dat je terug wilt... je kan ook altijd lekker hierkomen he!! Ik vraag me nu al af hoe ik het zolang in NL heb uitgehouden met die kou...brrr!!! liefs van de andere Steph

Wauwie........... ik wil ook naar de zon in december!! Goed geregeld Stijn!! En ik maar denken dat je dat kerstpak gephotoshoped (huh??)  had hahaha (als of dat mannetje in juli al zo groot was....duh)

Anyway, jullie hebben heerlijk genoten zo te zien.. Welkom terug!

Groetjes, Susan

Dat ziet er uit als een geweldige vakantie !!
Ben helemaal jaloers

liefs pauline mv kasper

Haha, ik dacht dat je die arme Stijn in een kerstmanpakje had gehesen en in de kou op het strand had gezet! Hahaha. Leuke foto's en het was vast een gezellige en geslaagde vakantie!

groetjes,
Nelly.

Dat ziet er cool uit Stijn! En hoe vond jij het vliegen er naartoe?
Wij gaan ook bijna en dan mag ik ook voor het eerst in een vliegtuig, spannend hoor!

Groetjes van Fabio

Terug
Bovenaan