Het viel reuze mee...pffff

Sannend vond ik het, puregon zelf spuiten, maar het deed eigenlijk geen pijn.
Hoe vonden jullie het de eerste keer? Was er iemand bij?

Liefs Esther

de eerste ronde heeft mijn vriend altijd gespoten.. ik heb een enorme naalden fobie..
de ronde erop heb ik mijzelf aangezet om te gaan spuiten omdat wij savonds om 20.30 niet altijd bij elkaar zijn.
ik vond het ook heeeel spannend.
ik vond de pregnyl spannender.. daarbij ben ik bijna van me stokkie gegaan..hihi

succes met dit traject meis..
xxx

Heey Esther,

ik vond het ook de eerste keer ook spannend het in je zelf prikken... ik spoot altijd om 8 uur sochtend"s eerst lucrin en daarna puregon!!! ik ben helemaal niet bang voor naalden,(komt ook omdat ik heel vaak bloed hebben moeten prikken toen in stukke kleiner was en ook heel vaak in het zh lag)... bij mijn gaat er dan een soort knop om... en dan die naald erin en spuiten maar..onderhand heb ik al 3 iui"s gehad met prikken en nu komt daar nu de 1ste ivf aan met prikken, dus het prikken is voor mijn een beetje normaal geworden... alleen moet ik wel zeggen dat ik het toch wel altijd een raar idee vindt dat je je zelf prikt met een naald in je buik...

en bij mijn was er niemand bij, vindt ik zelf ook het prettigs, alleen bij de pregnyl die moest ik dan om 6 uur s"avond prikken, en dan ga ik wel beneden aan tafel zitten en dan alles doen zoals het moet en dan prik in me buik.. ( en me vriend zit dan wel op de bank, maar die vindt het 10x niks die naalden..)

XXXXX Brenie

En succes Met Alles!!!!

Hey meiden, bedankt voor jullie reacties.

Ik vind de naaldjes van puregon ook erg meevallen in vergelijking met de pregnyl. De pregnyl heb ik tot nu toe in het zieknhuis laten zetten maar misschien ga ik die ook zelf doen. dan hoef ik niet steeds eerder van mijn werk weg.
Nu maar hopen dat met puregon er ook meer resultaat is. 2 of 3 eitjes zou super zijn. Met clomid had ik overigens ook resultaat hoor, maar blijkbaar is het normaal om na 3 of 4 IUI's over te stappen op puregon.
Ik ben ook alleen als ik spuit, mijn man wil er niet bij zijn, vindt hij eng haha. de held.
Gelukkig hoeft hij alleen maar zijn bijdrage eens per maand te doen, en dat doet geen pijn!
Moeten jullie mannen nog hormonen nemen?

Liefs Esther

Fijn dat het allemaal meevalt!
Nee, mijn vriend hoeft geen hormonen te slikken of te spuiten. Ik ben de enige van ons twee met de ongemakken, haha!

Een tip als je zelf pregnyl gaat spuiten: haal de pregnyl ongeveer een half uurtje vantevoren uit de koelkast en houdt het, vlak voor je gaat spuiten, nog even in je handen. Dan is de ergste kou er vanaf. Als je gaat spuiten doe het dan langzaam. Bij mij scheelt dat een hoop vervelend gevoel!

Succes!

Liefs Daisy

mmm ik mag vanavond weer starten... jeej...
Mijn man gebruikt ook niets...
Ach als ik naar mijn zoontje kijk is het het allemaal waard. Ik heb bij de vorige poging wel flinke heftige complicaties gehad, waardoor manlief nu niet meer zo enthausiast is over het proberen voor een tweede... dat vind ik nu lastiger... ik beleefde het niet zo erg... gek he.

Terug
Bovenaan