Het voelen van de kleine

Hai,

Ik ben nu 21 weken zwanger en sinds een week denk ik de kleine te voelen, luchtbellen die ploppen of iets wat aan de binnekant van mijn buik kleine duwtjes geeft. Ik denk dat dat de kleine is maar ik voel het niet elke dag klopt dat? Soms maar 1 keer en dan weer een paar keer achter elkaar en vandaag nog helemaal niet.
Moet je het echt elke dag voelen of wil ik het te graag? Wat voelen jullie?

Groetjes Susan

Het is heel waarschijnlijk de kleine die je voelt. Zeker met 21 weken. In het begin voel je het niet regelmatig, maar je zal merken dat je de kleine steeds vaker, meer en beter gaat voelen.
Dat je het nu dus nog niet altijd voelt is heel normaal hoor!

Groetjes Suus

Hoi hoi,

Ik snap precies wat je bedoelt. In mijn omgeving begonnen mensen bij 18 wkn al te vragen en en voel je al wat. :s Toen nog helemaal niks.
Maar sinds 2 wkn voel ik ongeveer t zelfde wat jij beschrijft. Mijn verloskundige gaf ook dat het ook aan de positie van je placenta kan liggen, als deze aan de "bovenkant/ voor t kindje ligt heeft deze een soort dempende functie.
Ik voel de uk vooral 's avonds en s nachts. Van mij mag het ook wel wat vaker, vind het wel "gezellig"

Groetjes Tine

Wat je beschrijft voel ik ook! Ik vraag me ook altijd af of het de kleine is. Zelf ben ik ook 21 weken zwanger. De vk zegt dat ik er wel vanuit mag gaan dat het de kleine is en dat het niet erg is als je het nog niet dagelijks voelt. Ik snap je onzekerheid wel, heb ik zelf ook.

Groetjes

Angela

ik snap het ook helemaal, had precies hetzelfde.
nu voel ik onze kleine steeds vaker, vooral als ik lekker voor de tv zit of in bed lig. Echt super vond ik het de eerste keer, wel erg vreemd. Toch altijd fijn om wat te voelen.....Net voor de 22 wkn voelde ik ook kleine plopjes in mijn buik.

Groetjes opaal

hier voel ik de kleine de ene dag ook meer dan de ander, maar dat blijkt inderdaad normaal te zijn!
Vanavond voelde mijn vriend de kleine ook voor het eerst! Word het voor hem ook wat werkellijker!! Het blijft echt heel speciaal!

Groetjes mirjam

dat kan niet anders als de kleine zijn... Ik voelde mijn eerte met 18 weken ook hele kleine plopjes en het werd steeds duidelijker.

Bij deze zwangerschap had ik met 15 weken zoiets van mhhh is dit de kleine?? dat kan toch niet een weekje later voelde me vriend het ook echt bizar vroeg maar de vk zei al omdat ik heel slank ben ik het heel snel kan voelen..ook omdat het de 2de is ken je het 'gevoel'.

Het blijft speciaal en geniet de hele dag van mijn super drukke meisje. (soms zo druk dat ik er harde buiken van krijg)

geniet ze! het wordt vanzelf duidelijker dat het je kindje is en ze slapen nog veel dus idd je voelt het niet altijd!

Terug
Bovenaan