het vorige berichtje...

hai meiden,

mijn vorige berichtje is niet helemaal goed gegaan zag maar het mag duidelijk zijn dat ik zwanger ben!!!!!!!!!!
nou moet ik wel zeggen dat ik nog niet echt blij ben ik zou nu in de 5e week zitten en in dezelfde periode de vorige keer ging het goed mis en dat maakt me best wel bang ik kan nog niet echt genieten...6 mei moet ik nog voor mijn nacontole van mijn bbz en dan krijg ik gelijk een echo om te kijken of het goed zit deze keer alleen dat duurt nog 2 weken en dat klinkt zo lang....
heeft iemand dit ook gehad die angst en ook zo snel weer zwanger na een bbz ik ben er niet eens mee bezig geweest van mij mocht het eigenlijk nog wel effe wachten maar ik vind het wel leuk en dan te bedenken dat ik na de operatie van mijn bbz nog maar 1 eileider heb hij funcioneerd in ieder geval goed toch!!!

ik laat jullie weten hoe dit af gaat lopen maar ik kan alle duimen wel gebruiken!!!

groetjes chantal
 
gefeliciteerd
ik heb ook een bbz gehad en bij mij duurde het meer dan twee jaar dat ik weer zwanger werd en moest ook nog hormonen slikken.
bij mij is er ook een eileider weggehaald.
ik kan je twijfel begijpen maar geniet er van.
ik ben nu 27 weken zwanger en het gaat ook goed. op hoge bloedruk na dan.
ik hoop dat het bij jouw ook goed gaat
groetjes mir
 
Ben weer zwanger geworden na een miskraam en voel me ook heel onzeker nu ik weer zwanger ben. Ben ondertussen wel over de periode heen waar het verleden keer misging. Ben nu acht weken ver e mag vrijdag voor een echo. Ik zal me pas beter voelen als ik het hartje zie kloppen.

Ik duim voor je en leef met je mee!
 
Terug
Bovenaan