het wacht bankje

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Hoe is het met alle meiden die op het wachtbankje zitten? Voelt er iemand al iets?
Ikzelf moet nu nog een week wachten en wat gaat die tijd langzaam hé.
Ik voel nog niks maar de vorige keer voelde ik ook niets. Alleen waren mijn borsten gevoeliger en voller maar dat kon ook door de Progestan komen. Maar NU voel ik nog helemaal niks. Afwachten maar.
Ben benieuwd hoe het met jullie gaat? Ben alleen vergeten wie mij allemaal gezelschap houden op het bankje.
Ik hoor het wel

Kruimel

Hai kruimel,

ik moet nog 12 dagen wachten tot mijn NOD. Maar kan zomaar een paar dagen uitlopen.Gelukkig is het druk op het werk en thuis is er ook genoeg te doen. Dus wacht ik maar geduldig af. Mijn NOD is trouwens plusminus 2/3 juli.

Wens iedereen op het wachtenden bankje sterkte en geduld toe.

Groetjes Belle

Hoi Kruimel!

Bij mij komt het nu weer behoorlijk dichtbij. Over 4 dagen (maandag a.s.) is mijn NOD, ik zit dan lekker in Frankrijk. We zijn met een groep vrienden op vakantie dus ik ben benieuwd of ik me in kan houden met slecht (of goed!) nieuws. Voel nog niks, maar vorige maand dacht ik vanalles te voelen en toen was er ook niks aan de hand.. dus alles kan nog!
Succes allemaal weer!

Groeten, Saar

Hoi Kruimel,

Nou, mijn NOD is vandaag, maar ik heb er weer eens geen goed gevoel bij....
Waarom ook wel....
Heb zo'n onrustig negatief rotgevoel vandaag. Voel gewoon dat het eraan zit te komen en wil daarom ook niet testen, heb zo ongeveer een fobie gekregen voor die testen...
We zitten in ronde 32 en heb twee weken geleden voor de 4e keer IUI gehad. Maar de zaadkwaliteit was niet opperbest. Ong. 1 miljoen. Laatst schreef hier iemand op het forum dat haar man/vriend er 70 keer zoveel had. Mmmm...ik weet dat er maar één nodig is, maar de moed zakte me in de schoenen.

Ik laat het jullie weten.

Sterkte allemaal, Britt

ja dames er breken voor velen weer spannende tijden aan.. ikzelf moet nog een paar dagen wachten, heb wel een beetje gevoelige tepels af en toe, en een drukkend en stekend gevoel onder in mijn buik.... spannend!!!!!!

liefs sas

kruimel heb je even nageaapt haha! vond het zo leuk!

liefs sas

Terug
Bovenaan