Het wachtbankje NOD 18-22 maart

Hoi allemaal ,

Het is weer zover, het wachtbankje.. ik ben nu al een poosje van de pil af, en zijn bezig in de 4e ronde.

Ik weet dat ik er veel te veel mee bezig ben, maar deze keer voelt heel anders.

Afgelopen vrijdag enorme buikpijn , menstruatie achtig maar dan erger. In mijn onderbuik. Dat was 3 a 4 dagen na mijn ovulatie ( met ovulatietesten getest ), en vandaag misselijk en een metaal smaak in mijn mond.komt dit iemand bekend voor ??

Ik weet dat je lichaam je ook heel goed voor de gek kan houden,maar bijna alles in mij zegt dat t deze keer raak is. Al hou ok mezelf voor dat dat niet zo is, zodat de teleurstelling mee valt.

Liefs ,

Hakuna

Hey !
Hier 2e ronde, afgelopen maand cyclus van 38 dagen. Nu eisprong op de 20e dag. En geklust dag voor eisprong. Manlief was werken. Nog gerekend op cyclus van 38 moet k testen op de 23e. 
Bij mijn eerste dochter had ik eerste keren allemaal klachten en de maand dat het raam was helemaal niks. 
Je lichaam houd je soms enorm voor de gek.

Maar hier in iedergeval nog iemand die moet wachten tot rond die tijd!

Heel veel succes hopelijk hebben we beide goed nieuws 

X

Ik hoop voor jou natuurlijk goed nieuws ! Ik word soms helemaal debiel van mezelf! 

Elk kwaaltje of als ik iets voel denk ik van “ zou het” .. 

helaas zit er nix anders op dan te wachten...

Er is al een NOD met deze dagen aangemaakt :)... misschien handig om hier verder in te gaan? 
Ik wacht ook geduldig af, 20e Mn NOD

Terug
Bovenaan