Het wachtbankje wie nog meer?

<p>Hallo allemaal, </p><p>ik ben nieuwe hier, lees wel al een tijd je mee om van andere de ervaringen mee te lezen. Maar nu heb ik toch advies nodig. Ik ben in januari gestop met de pil na 11 jaar slikken. Ik en mijn vriend hebben hier voor gekozen omdat we een kinderwens hebben. Dan dat ik in januari ben gestop had ik veel symtomen die leken op zwangerschap maar na 5 weken was ik dan toch 5 dagen ongesteld geweest. Dus ik tel mijn nieuwe cyclus vanaf 1 april. Ik heb op 16 arpil mijn eisprong gevoeld en we hebben ook rond die tijd geklust. 6 dagen daarna hebben ik het gevoel dat ik ongesteld moet worden met de klachten van opgeblazen gevoel met veel krampen (een paar uur) en mijn borsten zijn gevoelig en beginnen een beetje te verkleuren. Vandaag met ik met vlagen misselijk en licht in mijn hoofd. Omdat dit de 2de ronde is weet ik niet zeker hoe mijn cyclus loopt. Wat zouden jullie doen 28 dagen aan houden en daarna past testen. Of zou ik toch al eerder testen. Dit is ons eerste kindje en ben er erg onzeker over hoe het allemaal werkt en moet. <br /><br /></p><p>Wie kan mij advies geven en zit in het zelfde schuitje? <br /><br /></p><p>Liefs</p>
 
Heyhey, 
Wachten duurt altijd zo lang, en die onzekerheid verschrikkelijk, ik heb inmiddels 3 kinderen en herrinner me nog van de eerste dat we zelfs gewacht hebben tot een week overtijd hoe ik dit oooit heb kunnen opbrengen snap ik nog steeds niet hahah ?
De 2e en 3e wist ik het al voor mijn nod tuurlijk je hebt een grotere kans op teleurstelling omdat het een miskraam kan worden. Het is maar net hoe geduldig je zelf bent ?
 
Ik zit een beetje in het zelfde schuitje, mijn nieuwe partner en ik willen zelf een kindje dus gestopt met de pil nergens bewust mee bezig geweest want ik wist dat ik nooit de eerste maand zou aan tellen...
Te laat begonnen ovulatie testen ?‍♀️ bleven altijd roze ( negatief) tot gisteren een knaltest en al 3 dagen een kruitvat earlytest positief meteen een streep maar de rest van de testen willen niet zooo vreemd...
Rare dingen gebeuren als je zwanger wilt worden hihi ?
 
Ik was in december gestopt en mijn 1e menstruatie erna was na 5 weken en mijn tweede daarna was daarna pas na 6 weken. Daarna heb ik wel gewoon 6 weken aangehouden omdat ik dacht dat is dus het uiterste en dan moet ik wel ongesteld worden. Na die 6 weken geen menstruatie dus testen gedaan en deze waren positief. Helaas een miskraam… maar ik zou dus als ik jou was toch de tijd tussen stoppen met de pil en je eerste menstruatie aanhouden, daarna pas testen.

Dus 5 weken aanhouden
 
@sherriewerrie wat leuk dat je voor een kindje gaat. 
wachten duurt zo lang ? hoeveel rondjes heb al gehad en had je bij de andere kids? 


haha nee helaas werkt dat zo niet hopelijk zijn jullie ook snel zwanger. 


Ik ben al sinds eind jan gestopt met de pil de eerste echte mentruatie kreeg ik pas 1 april 
mijn eisprong heb ik 16 april gehad meeste al kun je dan toch 2 weken er na testen? 


 
 
@sherriewerrie wat leuk dat je voor een kindje gaat. 
wachten duurt zo lang ? hoeveel rondjes heb al gehad en had je bij de andere kids? 


haha nee helaas werkt dat zo niet hopelijk zijn jullie ook snel zwanger. 
mijn eisprong heb ik 16 april gehad meeste al kun je dan toch 2 weken er na testen? 


Wat erg dat je een miskraam gehad hebt. Hopelijk komt alles snel op gang voor je en heb je weer een positive test 
 
Oh ja met eisprong is het idd 2 weken erna. Ik heb mijn eisprong nooit in de gaten gehouden zodat voor mijzelf de druk weg valt met testen en wel of niet zwanger etc.

Maar als je zeker weet dat je je eisprong had dan kun je 2 weken erna inderdaad testen
 
Terug
Bovenaan