<p>Hallo allemaal, </p><p>ik ben nieuwe hier, lees wel al een tijd je mee om van andere de ervaringen mee te lezen. Maar nu heb ik toch advies nodig. Ik ben in januari gestop met de pil na 11 jaar slikken. Ik en mijn vriend hebben hier voor gekozen omdat we een kinderwens hebben. Dan dat ik in januari ben gestop had ik veel symtomen die leken op zwangerschap maar na 5 weken was ik dan toch 5 dagen ongesteld geweest. Dus ik tel mijn nieuwe cyclus vanaf 1 april. Ik heb op 16 arpil mijn eisprong gevoeld en we hebben ook rond die tijd geklust. 6 dagen daarna hebben ik het gevoel dat ik ongesteld moet worden met de klachten van opgeblazen gevoel met veel krampen (een paar uur) en mijn borsten zijn gevoelig en beginnen een beetje te verkleuren. Vandaag met ik met vlagen misselijk en licht in mijn hoofd. Omdat dit de 2de ronde is weet ik niet zeker hoe mijn cyclus loopt. Wat zouden jullie doen 28 dagen aan houden en daarna past testen. Of zou ik toch al eerder testen. Dit is ons eerste kindje en ben er erg onzeker over hoe het allemaal werkt en moet. <br /><br /></p><p>Wie kan mij advies geven en zit in het zelfde schuitje? <br /><br /></p><p>Liefs</p>