het wachtbankje......

Vandaag uitgerekend. Het wordt nu wel tijd hoor...! Voelt allemaal nog wel onwerkelijk. Heb niet het idee dat deze kleine zich snel zal laten zien.

Wie is er nog meer over tijd? En hoe voelen jullie je?

Liefs Annemiek

Hoi meid,

ik ben nog niet overtijd, maar morgen uitgerekend.
Nu, ik heb net zoals jij het gevoel dat het niet voor snel zal zijn.
Hoewel ik enkele weken het gevoel dat ik flink te vroeg zou gaan bevallen.
Slijmprop verloren, voorweeën, ... noem maar op. Zo zie je dat dat niet altijd iets wil zeggen e !

Nu, ik moet wel zeggen, ben sinds gisteren thuis van het ziekenhuis met mijn dochtertje (bijna 15 maand). Van zondag t.e.m. woensdag heb ik met haar in het ziekenhuis gelegen met het herpesvirus. Ik kan ze absoluut niet missen, dus ben 24 op 24 bij haar geweest. Het waren daar 3 enorm bange nachten. Heel erg bang dat de bevalling zou beginnen, maar ik heb echt het gevoel dat mijn kleintje voelt dat het nu niet aankomt.
Vanaf maandag mag ons meisje weer onder andere kindjes komen.
Voor maandag zou ze er dus niet bij mogen komen, dus ik hoop dat ik het nog kan trekken tot maandag en zelfs langer!!
Gek e: Eerst kon het niet snel genoeg gaan en deed ik er alles aan om te bevallen, nu omwille van die omstandigheden, hoeft het even niet! Hehe...

Veel succes ermee meid!

Liefs,
van ons...

Joehoe!!!!!
Ik zit lekker naast je op het bankje.......
We maken het gewoon gezellig, hahahhaha.
Voel me verder nog erg goed, alleen de nieuwgierigheid gaat wel erg overheersen.

XX Naomi

Ik ben 23 maart uitgerekend dus ik ben ook nog niet overtijd. Maar in mijn hoofd wel haha. Ik ben het helemaal zat.
Nu begonnen 1 uur geleden een beetje weeen te komen, best regelmatig. Dus ik heb goede hoop.
groetjes Maris

Bankje zit best lekker toch?!
Vanochtend gyn geweest...alles in orde.
Nu al een hele tijd weeën, maar die heb ik al zoveel gehad. Weet niet wat ik ervan moet denken. Heb wel erg zin om te gaan bevallen. Maar vrees dat ik morgen wederom met mn enorme buik wakker wordt!

Nog even geduld dan maar he..!

FEbeke balen van je dochtertje...hoop dat het inmiddels allemaal weer goed gaat en je lekker rustig (en snel) kunt bevallen!

Liefs

Hier ook nog een die nog op het wachtbankje zit. Ik maak het me maar gemakkelijk, want ik denk er nog even te moeten blijven zitten. Net als Mariska ben ik de 23ste uitgerekend. Helaas is het hier nog helemaal rustig, van de week was mijn bloeddruk ietsje verhoogd, maar verder niets. Ondertussen nemen mijn kwaaltjes toe en mijn geduld af...
Groetjes Laura mv Thom en bijna 39 wkn zwanger

hoi meiden, ik schuif ook maar aan. nog 3 dagen en dan ben ik uitgerekend.
vorige week wist ik zeker dat ik ging bevallen maar werd de volgende ochtend toch weer wakker met een enorme toeter voor me, beetje teleurgesteld maar goed.
nu heb ik het gevoel dat het nog wel eens heeeeeeeeeeel lang kon gaan duren.

wil 'm nou graag vast houden en knuffelen.. en die harde buiken enzo ben ik ook zat.

febeke wat een verhaal! sterkte hoop dat de rust is wedergekeerd!!

dames sterkte met de laatste loodjes!!

greetz mede lotgenoot lizz

Pffff, ik ben het nu echt wel zat aan het worden...
Voor mij mag het ook beginnen. Ik word ook steeds wakker met een nog DIKKE buik en vind het ook telkens weer een teleurstelling. Want elke avond twijfel ik of het nu al dan niet zal doorzetten of niet. Maar helaas nog steeds niets.

Ik had nooit verwacht dat ik voorbij de 40 weken zou gaan.
Eerste dochtertje is op precies 38 weken gekomen. Wil absoluut niets zeggen, maar toch vind ik het gek. Had het gewoon NOOIT verwacht.
Ik moet nog nog een klein 2 weken rekenen tot 42 weken, maar kan het me moeilijk voorstellen dat het nog ZO lang zal duren.
Nu zal het wel een kwestie van dagen/uren zijn denk ik. Toch? Ik probeer het toch op die manier te bekijken, anders word ik helemaal gek!
Ik was uitgerekend voor 13/14 maart!
We zien wel e!!! Proberen nog wat te genieten van die megabuik !! hehe...

Liefs,
van ons...

Terug
Bovenaan